Åben i dag: Lukket
Meget mere end forventet

Meget mere end forventet. Sikken en “perle” i det vestjyske. En imponerende samling af minder og... læs mere

Anmeldt d. 6. juni 2024
Marian L P
En stor omvej værd !

Anmeldt d. 22. februar 2024
Poul R
Aabenraa, Danmark

Anmeldt d. 6. juni 2024

Meget mere end forventet.
Sikken en “perle” i det vestjyske. En imponerende samling af minder og gode historier. Tænk at nogen har gjort sig så umage med at bevare samlinger (stort som småt) og historiske genstande.
Venligt- og passioneret personale, en hyggelig café, hvor man må spille spil og nyde sin egen mad endda mens man også der ser på smukke samlinger. Samt billig entre pris.
Et besøg værd for hele familien.

Dato for oplevelse: juni 2024
Tak, Marian L P
Anmeldt d. 22. februar 2024

Vi blev meget overrasket over alle de ting der var på museet. Selv min kone, som ikke interesserer sig for biler, var imponeret. Selvfølgelig for de mange andre ting som ikke direkte har noget med biler at gøre. Personalet var også en stor fornøjelse, med gode fortællinger, nogle endda selvoplevet.

Dato for oplevelse: februar 2024
Tak, Poul R
Anmeldt d. 4. november 2023

Havde i min egenskab af forstrandsbestyrer arrangeret møde for strandfogederne på den private Aabergske Forstrand - denne gang undtagelsesvist som en udflugt. VW-museet var et perfekt valg. Alle deltagerne var vildt optaget af de udstillede ting og sager - masser af VW'er, men også andet, som på en eller anden måde har relevans for de flot istandsatte biler og deres samtid. Og det er faktisk også et interessant egnsmuseum, for der er reddet interiør fra adskillige lukkede forretninger og virksomheder i Ulfborg og omegn. Den engagerede guidning, krydret med både personlige oplevelser og masser af relevante fakta, var helt i top.

Dato for oplevelse: oktober 2023
Tak, jensh881
Anmeldt d. 20. juli 2023

Yderst hyggeligt museum med oplevelser for både børn og voksne. Det hele var gennemført og utroligt høfligt og behjælpeligt personale som stod klar til at hjælpe og svarer på spørgsmål når eller hvis man havde nogen.

Dato for oplevelse: juli 2023
Tak, A2146OWtinac
Anmeldt d. 15. juli 2023 fra mobile enheder

Fint museum, men jeg vil ikke kalde det et VW museum, jo der er ganske vist VW biler og lidt tilbehør dertil, jeg vil nærmere kalde det et museum fra 60erne-70erne, der var så mange gamle ting at se, at man faktisk skulle bruge god tid til at se det hele, der var ALT! - var det gammelt engang så var det udstillet der.
Vi havde en 2 årig, og vil mene han nok skulle være ældre for at synes det var spændende, vi skulle betale for at få ham med ind, og så fik vi nærmest tvunget en opgave ned i halsen af damen ved kassen, hvor vi skulle rundt og finde nogle biler med bogstaver på, for at deltage i en konkurrence som vi slet ikke var interesseret i.
Udover damen ved kassen var lidt påtrængende, så var museumet en god oplevelse og meget spændende, der er folk der fortæller om diverse biler og udstillinger.

Dato for oplevelse: juli 2023
Tak, AnnikaSRasmussen