Åben i dag: Lukket
VW'er og meget mere - fantastisk samling, fantastisk guidning og udsøgt behandling

Anmeldt d. 4. november 2023
jensh881
Fantastisk oplevelse

Anmeldt d. 20. juli 2023
A2146OWtinac
Aalborg, Danmark

Anmeldt d. 4. november 2023

Havde i min egenskab af forstrandsbestyrer arrangeret møde for strandfogederne på den private Aabergske Forstrand - denne gang undtagelsesvist som en udflugt. VW-museet var et perfekt valg. Alle deltagerne var vildt optaget af de udstillede ting og sager - masser af VW'er, men også andet, som på en eller anden måde har relevans for de flot istandsatte biler og deres samtid. Og det er faktisk også et interessant egnsmuseum, for der er reddet interiør fra adskillige lukkede forretninger og virksomheder i Ulfborg og omegn. Den engagerede guidning, krydret med både personlige oplevelser og masser af relevante fakta, var helt i top.

Dato for oplevelse: oktober 2023
Tak, jensh881
Anmeldt d. 20. juli 2023

Yderst hyggeligt museum med oplevelser for både børn og voksne. Det hele var gennemført og utroligt høfligt og behjælpeligt personale som stod klar til at hjælpe og svarer på spørgsmål når eller hvis man havde nogen.

Tak, A2146OWtinac
Anmeldt d. 15. juli 2023 fra mobile enheder

Fint museum, men jeg vil ikke kalde det et VW museum, jo der er ganske vist VW biler og lidt tilbehør dertil, jeg vil nærmere kalde det et museum fra 60erne-70erne, der var så mange gamle ting at se, at man faktisk skulle bruge god tid til at se det hele, der var ALT! - var det gammelt engang så var det udstillet der.
Vi havde en 2 årig, og vil mene han nok skulle være ældre for at synes det var spændende, vi skulle betale for at få ham med ind, og så fik vi nærmest tvunget en opgave ned i halsen af damen ved kassen, hvor vi skulle rundt og finde nogle biler med bogstaver på, for at deltage i en konkurrence som vi slet ikke var interesseret i.
Udover damen ved kassen var lidt påtrængende, så var museumet en god oplevelse og meget spændende, der er folk der fortæller om diverse biler og udstillinger.

Tak, AnnikaSRasmussen
Anmeldt d. 4. juli 2023 fra mobile enheder

Hyggeligt museum. Større end forventet og så absolut et besøg værd. Gennemført stil hele vejen igennem. Selv deres hyggelige cafe, hvor man får kaffe serveret i kop med matchende underkop og kaffe i fin porcelænskande. Fin aktivitet med teenagere 1 1/2 time er nemt brugt der.

1  Tak, 924lones
Anmeldt d. 5. april 2023 fra mobile enheder

Kan man give 11 ud af 10, så vil vi gerne det. Vi kom som veteranbilejer, og troede vi kun skulle se biler, men det blev et fantastik tilbageblik i vores liv på alle fronter. Tusind tak 🤩

Dato for oplevelse: april 2023
Tak, Gitte Baatz K