Åben i dag: 10.00 - 16.00
Fantastisk udstilling

Det var virkelig en fantastisk oplevelse , gode hjælpere der kunne fortælle om alle tingene , vi... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
GlobeTrotting442380
fra mobile enheder
Nostalgi

Nostalgi og hyggeligt. Gennemført. Behagelig modtagelse. Frivillige der var gode til at give af... læs mere

L9880OJannw
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

Nostalgi og hyggeligt. Gennemført.
Behagelig modtagelse. Frivillige der var gode til at give af deres viden. Hyggelig cafe også.

Tak, L9880OJannw

Rigtigt fint museum. Mange spændende ting at se og prøve for hele familien. Utrolig søde og venlige. Mere at se end forventet. Kan bestemt anbefales.

Tak, 951perniller

På anbefaling af en god ven, besøgte vi i dag VW & Retro museum i Ulfborg. Det var en rigtig god oplevelse. Et personale som gjorde alt for at vi skulle få en oplevelse udover det sædvanlige. Udstillingerne var flot lavet/opstillet og gode informationer. En dejlig oplevelse at se så mange effekter som man er vokset op med helt tilbage fra 50'erne. Vores varmeste anbefalingerne, men planlæg mindst 2-3 timer til besøget.

Tak, Jørn B

Kan absolut anbefale et besøg på dette skønne museum, som bringer barndomsminder frem.
Museets ejere er engageret og vil gerne fortælle

Tak, Miwi69
Anmeldt d. 4. juli 2022 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse for alle. Vi nød hvert et øjeblik og den gode fortælling fra medarbejderne! Kan anbefales!

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, 964joakimk