Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
√Öben i dag: Lukket
Anmeldelsesh√łjdepunkter
En stor omvej værd !

Vi blev meget overrasket over alle de ting der var på museet. Selv min kone, som ikke interesserer... læs mere

Anmeldt d. 22. februar 2024
Poul R
Aabenraa, Danmark
VW'er og meget mere - fantastisk samling, fantastisk guidning og uds√łgt behandling

Havde i min egenskab af forstrandsbestyrer arrangeret m√łde for strandfogederne p√• den private... l√¶s mere

Anmeldt d. 4. november 2023
jensh881
‚Äā‚Äā
Anmeldt d. 4. juli 2022 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse for alle. Vi n√łd hvert et √łjeblik og den gode fort√¶lling fra medarbejderne! Kan anbefales!

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, 964joakimk
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udf√łrer kontrol p√• anmeldelser.
Anmeldt d. 6. juni 2022 fra mobile enheder

Et fantastisk sted at bes√łge. Man kommer tilbage i tiden og ser alt fra fede retro vw'er og retro ting fra "dengang". Ejerne g√•r selv der s√• man kan f√• en snak og vi fik hj√¶lp til at komme videre ud i vores dejlige dk til nye attraktioner. Tusind tak for nogle hyggelige timer og kaffe og hjemmebag. Bestemt et bes√łg v√¶rd.

Dato for oplevelse: juni 2022
Tak, 522renej
Anmeldt d. 17. april 2022 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse. Flotte velrestaurerede biler, og en dejlig retro oplevelse med sk√łnne ting fra hjemmet fra dengang far var dreng. Hyggelig og ikke mindst en fantastisk betjening af folk der er entusiastiske, og har stor indsigt i det hele. Bestemt turen v√¶rd!

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, karstenn527
Anmeldt d. 27. marts 2022

B√łr bes√łges,her opleves der historie ! Ikke kun bilerne men hele museet er en tur v√¶rd,alle de ting man brugte i dagligdagen og p√• ferien findes her,her ses historien igen,hvis man er over 60 kan man nikke genkendende til mange butikkerne og tngene ,s√• historien fort√¶lling til alle yngre familie medlemmer p√• en anderledes m√•de.Personalet er omvandrende leksikon ,p√• den gode m√•de,ikke en st√łvet fort√¶lling men p√• den ligefremme jyske m√•de.Kan varmt anbefales.

MVH
Jan Rasmussen + Familie.

Dato for oplevelse: marts 2022
Tak, Jan R
Anmeldt d. 16. februar 2022

Et af de bedste bil/retromuseer jeg har set:
Der er en √¶gte retro stemning og ejerne + de frivillige er entusiastiske omkring deres sted. De ved en masse om effekterne og er s√łde til at besvare sp√łrgsm√•l.
√Ügte hygge og et bes√łg v√¶rd.

Dato for oplevelse: februar 2022
Tak, Allan-i-Aarhus