Åben i dag: Lukket
Hele turen værd!

Anmeldt d. 17. april 2022
karstenn527
fra mobile enheder
Historie på den jyske måde.

Anmeldt d. 27. marts 2022
Jan R
Ølsted, Danmark

Anmeldt d. 17. april 2022 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse. Flotte velrestaurerede biler, og en dejlig retro oplevelse med skønne ting fra hjemmet fra dengang far var dreng. Hyggelig og ikke mindst en fantastisk betjening af folk der er entusiastiske, og har stor indsigt i det hele. Bestemt turen værd!

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, karstenn527
Anmeldt d. 27. marts 2022

Bør besøges,her opleves der historie ! Ikke kun bilerne men hele museet er en tur værd,alle de ting man brugte i dagligdagen og på ferien findes her,her ses historien igen,hvis man er over 60 kan man nikke genkendende til mange butikkerne og tngene ,så historien fortælling til alle yngre familie medlemmer på en anderledes måde.Personalet er omvandrende leksikon ,på den gode måde,ikke en støvet fortælling men på den ligefremme jyske måde.Kan varmt anbefales.

MVH
Jan Rasmussen + Familie.

Dato for oplevelse: marts 2022
Tak, Jan R
Anmeldt d. 16. februar 2022

Et af de bedste bil/retromuseer jeg har set:
Der er en ægte retro stemning og ejerne + de frivillige er entusiastiske omkring deres sted. De ved en masse om effekterne og er søde til at besvare spørgsmål.
Ægte hygge og et besøg værd.

Dato for oplevelse: februar 2022
Tak, Allan-i-Aarhus
Anmeldt d. 31. august 2021

Jeg er ikke interesseret i biler som biler, men i design.
Det fik jeg til fulde mål.
Ud over den meget spændende bilpark er der retrodelen.
Den er nærmest overvældende, læg dertil at personalet er vidende og meget villige til at dele den med de besøgende.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, HELDERDEN
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk museum, der varmt kan anbefales. Så meget at kigge på og en rigtig god atmosfære. De frivillige på museet var alle rigtig søde og gode til at dele deres viden om de mange udstillede genstande. Så mange ting og detaljer og meget gennemført. Jeg kan varmt anbefale museet og husk at have god tid

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, 61livs