Åben i dag: Lukket
En stor omvej værd !

Vi blev meget overrasket over alle de ting der var på museet. Selv min kone, som ikke interesserer... læs mere

Anmeldt d. 22. februar 2024
Poul R
Aabenraa, Danmark
VW'er og meget mere - fantastisk samling, fantastisk guidning og udsøgt behandling

Havde i min egenskab af forstrandsbestyrer arrangeret møde for strandfogederne på den private... læs mere

Anmeldt d. 4. november 2023
jensh881

Anmeldt d. 16. februar 2022

Et af de bedste bil/retromuseer jeg har set:
Der er en ægte retro stemning og ejerne + de frivillige er entusiastiske omkring deres sted. De ved en masse om effekterne og er søde til at besvare spørgsmål.
Ægte hygge og et besøg værd.

Dato for oplevelse: februar 2022
Tak, Allan-i-Aarhus
Anmeldt d. 31. august 2021

Jeg er ikke interesseret i biler som biler, men i design.
Det fik jeg til fulde mål.
Ud over den meget spændende bilpark er der retrodelen.
Den er nærmest overvældende, læg dertil at personalet er vidende og meget villige til at dele den med de besøgende.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, HELDERDEN
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk museum, der varmt kan anbefales. Så meget at kigge på og en rigtig god atmosfære. De frivillige på museet var alle rigtig søde og gode til at dele deres viden om de mange udstillede genstande. Så mange ting og detaljer og meget gennemført. Jeg kan varmt anbefale museet og husk at have god tid😊

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, 61livs
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig spændende besøg med så mange indtryk. Man kan her let bruge 2 timer på at gå rundt og lade gamle minder komme frem.

God blanding af VW og andre retro- ting

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, Anders A
Anmeldt d. 21. september 2020 fra mobile enheder

Museet er måske Ulfborgs mest interessante begivenhed. Adskillige haller fyld med velholdte gamle folkevogne fra utallige årtier. Derudover dimser og ting opstillede i udstillinger, der kunne gøre selv Den Gamle By i Aarhus til at blive misundelig. I sig selv er museet en utrolig oplevelse, men hvis du på nogen måde har chancen, så få en guidet tur af ejerne Carsten og Sussi. Når først Carsten fortæller om de enkelte biler, deres histore og hans anskaffelse sf dem, så flyver tiden, og man er særdeles godt underholdt. Dette sted er virkelig værd at køre efter.

Dato for oplevelse: september 2020
1  Tak, udpaaturaldrigsur