Åben i dag: 10.00 - 16.00
En stor omvej værd !

Vi blev meget overrasket over alle de ting der var på museet. Selv min kone, som ikke interesserer... læs mere

Anmeldt d. 22. februar 2024
Poul R
Aabenraa, Danmark
VW'er og meget mere - fantastisk samling, fantastisk guidning og udsøgt behandling

Havde i min egenskab af forstrandsbestyrer arrangeret møde for strandfogederne på den private... læs mere

Anmeldt d. 4. november 2023
jensh881

Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig spændende besøg med så mange indtryk. Man kan her let bruge 2 timer på at gå rundt og lade gamle minder komme frem.

God blanding af VW og andre retro- ting

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, Anders A
Anmeldt d. 21. september 2020 fra mobile enheder

Museet er måske Ulfborgs mest interessante begivenhed. Adskillige haller fyld med velholdte gamle folkevogne fra utallige årtier. Derudover dimser og ting opstillede i udstillinger, der kunne gøre selv Den Gamle By i Aarhus til at blive misundelig. I sig selv er museet en utrolig oplevelse, men hvis du på nogen måde har chancen, så få en guidet tur af ejerne Carsten og Sussi. Når først Carsten fortæller om de enkelte biler, deres histore og hans anskaffelse sf dem, så flyver tiden, og man er særdeles godt underholdt. Dette sted er virkelig værd at køre efter.

Dato for oplevelse: september 2020
1  Tak, udpaaturaldrigsur
Anmeldt d. 14. august 2020

Fantastisk sted - udstillingen er flot arrangeret skønne gamle biler, masser af retro. Absolut et must at se. Vi kommer igen.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, 892lenej
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt retro museum. Fantastisk flotte gamle biler og knallerter. Meget meget hyggeligt besøg som jeg varmt vil anbefale

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Margit V
Anmeldt d. 26. juni 2020

Der er noget for alle - ikke kun bilentusiaster. Utrolig mange forskellige retroting lige fra hårnet til campingvogn. Hvis man har været barn i 60-erne er det et sandt eldorado af minder der vækkes. Alt står knivskarpt og bilerne skinner uden et støvfnug ligger forkert. Alt er sat op i små rum som passer perfekt til hinanden og ind i tiden. Oven i dette får man rigtig fine fortællinger personalet der er meget engageret og gerne øser ud af deres viden. Prisen på 75 kr må siges at være helt rimelig i forhold til hvor meget det indeholder.

Dato for oplevelse: juni 2020
1  Tak, Anne Weinreich A