Åben i dag: Lukket
Fantastisk

Det er et godt museum, med mange interessante ting. Det bringer mange minder frem når man går rundt... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
130bentep
Meget mere end forventet

Meget mere end forventet. Sikken en “perle” i det vestjyske. En imponerende samling af minder og... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Marian L P

Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt retro museum. Fantastisk flotte gamle biler og knallerter. Meget meget hyggeligt besøg som jeg varmt vil anbefale

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Margit V
Anmeldt d. 26. juni 2020

Der er noget for alle - ikke kun bilentusiaster. Utrolig mange forskellige retroting lige fra hårnet til campingvogn. Hvis man har været barn i 60-erne er det et sandt eldorado af minder der vækkes. Alt står knivskarpt og bilerne skinner uden et støvfnug ligger forkert. Alt er sat op i små rum som passer perfekt til hinanden og ind i tiden. Oven i dette får man rigtig fine fortællinger personalet der er meget engageret og gerne øser ud af deres viden. Prisen på 75 kr må siges at være helt rimelig i forhold til hvor meget det indeholder.

Dato for oplevelse: juni 2020
1  Tak, Anne Weinreich A
Anmeldt d. 29. august 2019

Retro museet er rigtig godt bygget op, og det giver anledning til mange snakke undervejs gennem hallerne. En rejse tilbage i tiden til ens barndom og teenage år. Entre er rimelig, ligeså med cafeen. Kommer gerne igen om nogle år, hvor døtrene skal inviteres med.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Else Marie M
Anmeldt d. 7. april 2019

Fint museum, med virkelig seværdige udstillinger. Det er faktisk temmelig stort! Vi var heldige at blive mødt af de virkelig entusiastiske ejere, som havde mange spændende historier at fortælle.
Oplevelsen var langt over forventning

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, Helle R
Anmeldt d. 9. juli 2018

Interessant museum med masser af ting fra vores egen, vores forældres og bedsteforældres tid. Hyggelige udstillinger der giver anledning til mange “ Kan du huske den?” og “Sådan en havde min mormor/mor også”
Desuden utroligt flotte og spændende gamle biler, motorcykler, knallerter og cykler. Absolut et besøg værd

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, HelleVilhelmsen