“Spændende madoplevelser”
Anmeldelse af Tapas Barinn

Tapas Barinn
nr. 51 af 573 Restauranter i Reykjavik
Køkkener: Europæisk, Bar
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk, Særlige lejligheder, Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Miõborg
Anmeldt 12. september 2017

Tapas er småretter - undtagen her! 2-3 tapas er alt rigeligt til et måltid, og mad og kvalitet er høj

Dato for besøg: maj 2017
Tak, fredesorensen

Anmeldt 25. april 2017 fra mobile enheder

Vi ville prøve nogle af de lækre islandske specialiteter og fik både lunde, minkehval, lam, forskellige fisk og meget mere på den spanske tapasbar. Lækker kombination af spansk og islandsk. I den dyre ende men absolut pengene værd. Velsmagende og inspirerende.

Dato for besøg: april 2017
1  Tak, BetinaSlot
Anmeldt 27. november 2016

Kom sammen med en gruppe skønne Islandske kvinder. Vi havde spist sushi hjemmefra og skulle derfor blot have lidt men godt og gerne noget vi kunne dele. Vi havde en ung kvindelig tjener, der ikke helt forstod vores behov. Vi endte med at få en meny, hvor det væltede ind med mad, som vi på ingen måde kunne spise. Jeg fik 2 glas hvidvin, hvilket en anden fra selskabet også gjorde. Vi ville have været bedre hjulpet med at have købt en flaske (det havde været billigere). Vinen blev hældt op i køkkenet og serveret ved bordet. Jeg er sikker på at det var en papvin - og kvaliteten var ikke højere end en flakse til 30 DKK, men jeg betalte 213 DKK for de 2 glas. Middagen kostede mig 832,- DKK og var bestemt ikke det værd. For de penge havde jeg kunnet få en gourmet middag i DK med vin-meny skænket ved bordet.

Dato for besøg: november 2016
Tak, 343annette
Anmeldt 13. september 2016

Veltillavet mad og i rigelige mængder. Stor opmærksomhed fra personalet, med løbende forespørgsel til kvaliteten af den serverede mad. Et godt spisested med Islandske specialiteter

Dato for besøg: september 2016
Tak, Lis S
Anmeldt 8. august 2016 fra mobile enheder

En helt fantastisk oplevelse. Beliggenheden taget i betragtning er dette en total overraskelse. Spis her og nyd mad i verdensklasse

Dato for besøg: august 2016
Tak, FlemmingCph

Rejsende, der kiggede på Tapas Barinn, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Tapas Barinn? Fortæl om dine oplevelser!