Anmeldt 13. juli 2017

Vi tilbragte 2 natter efter bryllup på hotellet. Vi blev forkælet ved hver lejlighed og havde en fantastisk oplevelse. Udsigten fra loungen på 8. etage er vidunderskøn. Der er gratis skulder massage inkluderet hvert gang man kommer i Spa.

• Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, bjarkiiv
Anmeldt 24. april 2017

Super gourmetmad. Perfekt betjening og fint vinkort. Anbefalet af Michelin. Dejlige værelser med skøn udsigt, god plads og renligheden i top. Dansk DR 1 kanal for danskere :) Bruseren burde have mere tryk på vandet. Morgenmaden er helt perfekt. Lounge er fin med et meget positivt personale der er glad og smilende.

• Overnattede: april 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LarsS1792
Anmeldt 22. marts 2017 fra mobile enheder

Dette hotel ligger lidt væk fra centrum af byen og tæt på erhvervsområdet
Hotellet er super dejligt med dejlig rummelige værelser
Et super fitness center på hotellet
En god restaurant og en fin bar
Absolut godt hotel
Thomas

Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, henriksen2
Anmeldt 4. november 2016

Vi boede på værelse 712. Et Executive Twin Plus med to Queen size senge. Der var direkte udsigt over Reykjavík's finanskvarter, havet og Mount Esja - virkeligt flot!
Værelset var rent og tilbød kaffe og te. Der var en stor fladskærm og kontorplads. Badeværelset have brusebad i karbadet, lidt upraktisk. Herudover gratis produkter til håret.

Executive loungen på 8. etage, tilbød fra morgenen en let morgenmad (vi brugte dog hovedrestaurant Vox i stueetagen). Herudover var der kage, frugt og ikke alkoholiske drikkevarer dagen lang. Mellem kl. 17-19 var der Happy Hour med alkoholiske drikkevarer og mindre måltid - fx sandwiches.

Vox restauranten havde en virkelig god morgenbuffet. Stor og overdådig og havde alt hvad hjertet begærer! Vi fløj hjem tidligt og Vox restauranten tilbød en fin madpakke med sandwich, juice og wienerbrød.

Gratis internet over alt.

Vi brugte ikke wellness og fitness faciliteterne.

Værelsestip: Vælg værelse med retning mod vandet!
  • Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, Jona9711
Anmeldt 28. september 2016

Dejligt hotel med den sædvanlige Hilton standard.værelserne pæne og tene. Ligger med mulighed for udsigt fra de øvre etager, men et stykke fra centrum. Personalet er venligt men vi havde problemer med en bil fra Sixt der ikke dukkede op til tiden.

• Overnattede: september 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 568rasmusn