Anmeldt d. 24. april 2017

Super gourmetmad. Perfekt betjening og fint vinkort. Anbefalet af Michelin. Dejlige værelser med skøn udsigt, god plads og renligheden i top. Dansk DR 1 kanal for danskere :) Bruseren burde have mere tryk på vandet. Morgenmaden er helt perfekt. Lounge er fin med et meget positivt personale der er glad og smilende.

Dato for ophold: april 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LarsS1792
Anmeldt d. 22. marts 2017 fra mobile enheder

Dette hotel ligger lidt væk fra centrum af byen og tæt på erhvervsområdet
Hotellet er super dejligt med dejlig rummelige værelser
Et super fitness center på hotellet
En god restaurant og en fin bar
Absolut godt hotel
Thomas

Dato for ophold: marts 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, henriksen2
Anmeldt d. 4. november 2016

Vi boede på værelse 712. Et Executive Twin Plus med to Queen size senge. Der var direkte udsigt over Reykjavík's finanskvarter, havet og Mount Esja - virkeligt flot!
Værelset var rent og tilbød kaffe og te. Der var en stor fladskærm og kontorplads. Badeværelset have brusebad i karbadet, lidt upraktisk. Herudover gratis produkter til håret.

Executive loungen på 8. etage, tilbød fra morgenen en let morgenmad (vi brugte dog hovedrestaurant Vox i stueetagen). Herudover var der kage, frugt og ikke alkoholiske drikkevarer dagen lang. Mellem kl. 17-19 var der Happy Hour med alkoholiske drikkevarer og mindre måltid - fx sandwiches.

Vox restauranten havde en virkelig god morgenbuffet. Stor og overdådig og havde alt hvad hjertet begærer! Vi fløj hjem tidligt og Vox restauranten tilbød en fin madpakke med sandwich, juice og wienerbrød.

Gratis internet over alt.

Vi brugte ikke wellness og fitness faciliteterne.

Værelsestip: Vælg værelse med retning mod vandet!
Dato for ophold: oktober 2016
Tak, Jona9711
Anmeldt d. 28. september 2016

Dejligt hotel med den sædvanlige Hilton standard.værelserne pæne og tene. Ligger med mulighed for udsigt fra de øvre etager, men et stykke fra centrum. Personalet er venligt men vi havde problemer med en bil fra Sixt der ikke dukkede op til tiden.

Dato for ophold: september 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 568rasmusn
Anmeldt d. 23. april 2016

et udemærket hotel, ligger fint i byen til gå afstande og nemt at parkere bil ved hotellet da p.pladser er gratis. der er også eloplader til elbiler. hotel værelse med trægulv. dog lidt lydte døre og vægge. man skal helt have et værelse som vender mod nord ud mod vandet og bjergene. lidt forvirret indretning i lobbyen, men fint hotel meget flink og hjælpsomt personale.

Dato for ophold: april 2016
  • Rejsetype: Rejste alene