“Noget rodet”

Køkkener: Fisk og skaldyr
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Buffet, Reservationer
Anmeldt 17. oktober 2017

Der er ingen tvivl om, at der er rigtig meget forskellig fisk - det er ikke præsenteret på en indbydende måde, og det virker meget rodet. Stedet virker noget slidt og bærer præg af, at der kommer mange mennesker igennem systemet. Udvalget af brød begrænsede sig til en enkelt type, og ikke særlig interessant.

Tak, poul49

Anmeldt 25. august 2017

Hyggeligt gammel bygning midt i byen. Vi gik efter sea-food buffet til frokost og det fortrød vi ikke. Den var uovertroffen med høflig og venlig betjening. Vil komme der igen

Tak, Jesper Rye J
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

En ægte turistfælde!
Frosen fisk, gammel buffet og dyrt! Selv toiletterne var beskidte. Intet positivt at sige.

Tak, Berrit R
Anmeldt 13. november 2016 fra mobile enheder

Vi var en større gruppe til spisning. Menuen var givet = fiske buffet.
Retterne lød umiddelbart til at være lækre, men viste sig at være gennemsnitlige. Krydret med en middelmådig vin og service så var oplevelsen ikke fantastisk. Der er andre langt bedre steder at bruge samme penge.

Tak, MortenPeterDenmark
Anmeldt 18. august 2016

Hvis man har mod på/lyst til at smage hval er muligheden her. Der er et stort udvalg men vi synes desværre at det meste var af en smule skuffende kvalitet. Ud over fisk var der også lam. Fantastisk is til dessert sammen med kage. Klassisk islandsk.

Tak, Majken F

Rejsende, der kiggede på Restaurant Reykjavik, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Restaurant Reykjavik? Fortæl om dine oplevelser!