“Fremragende”

Køkkener: Fisk og skaldyr, Skandinavisk, Centraleuropæisk, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt for 30. marts 2018

Særdeles god, velsmagende og meget fint anrettet mad. Meget rolig og afslappende atmosfære. Professionel betjening.

1  Tak, _lillianjuhlhansen

Anmeldt for 27. oktober 2016 fra mobile enheder

Da jeg bor på Radisson SAGA er det 5 min væk i det Nordiske hus ! Som en 1980 tidslomme med ny måde at lave mad på ! Vi valgte forret+hovedret ! Skøn russisk rødbedesuppe/ varm ! Hovedret Torsk med ovnbagte kartofler som smagte så godt , desuden var alle på stedet og dem i køkken som kom ud i rigtig service humør

Tak, PFrandsen
Anmeldt for 3. juni 2016 fra mobile enheder

Jeg inviterer altid gode venner på middag her. Udsigten, stemningen og den gode mad er altid et besøg værd. Man kan få dejlig fisk mange steder i byen. Men jeg synes bare den er bedst her.

Tak, MHMH2014
Anmeldt for 27. oktober 2015

Dejlig mad, fine overraskende detaljer med tilbehør og smag - super fin betjening - hyggelige omgivelser og mulighed for at besøge Nordens Hus og deres udstillinger og arrangementer, totalt en oplevelse som kan varmt anbefales.

Tak, BenteElisabeth
Anmeldt for 31. august 2015

Spiste på restauranten flere gange i forbindelse med deltagelse i workshop og festival i Reykjavik og det gav rig mulighed for at opleve det brede udvalg fra Aalto Bistros menu. Hver dag var en ny stor smagsoplevelse tilberedt af friske råvarer fra den islandske natur. Betjeningen var meget venlig og imødekommende. Huset og biblioteket er også et besøg værd med arkitektur af Aalto.

Tak, MetteFrank

Rejsende, der kiggede på AALTO Bistro, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i AALTO Bistro? Fortæl om dine oplevelser!

;