Anmeldt 10. april 2016

Boede 2 nætter på hotellet i forbindelse med arbejde. Værelset var helt ok. Blød seng og rent. Reception med venlig personal. Morgenmad ikke særligt prangende men fyldte sin funktion. Placeringen i byen var super - midt på hovedgaden.

Grunden til kun 2 stjerner var det enorme larm om aften og om natten. Det var simpelthen umuligt at sove. En ting er lidt larm fra gaden, det må man acceptere hvis man vælger en central beliggenhed Problemet var dog en restaurant/diskotek lige ved siden af. Jeg kunde i værelset høre teksten til sangerne som blev spillet. Om torsdagen stoppede det kl 01 og om fredagen kl 05! Jeg informerede receptionen som var venlig og sa at de ville gøre noget ved det - det kunde dog på lydnivåen ikke mærkes.. Dvs hvis man som mig er på forretningsrejse og har brug for søvn skal man ikke vælge dette hotel!

• Overnattede: april 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Emma P
Anmeldt 19. november 2014

God beliggenhed. Men der er alt for mange mennesker i alt for små omgivelser. Frygtelig Trængsel ved morgenmaden og det er vanskeligt overhovedet at få et bord - elendig morgenmad. Vi valgte at spise andetsteds. Værelse OK, rengøring OK, men badesaniteten var utæt og vandtemperatur varierede uanset indstilling. Hovedpuderne og dynerne var elendige.

Overnattede: november 2014, rejste som par
Tak, Asger G
Anmeldt 24. august 2014

Vi fik et dejlig stort værelse i en sidebygning. Værelset var med køkken og pæn størrelse badeværelse i køkkenet var der er rigtigt Service, bestik, køleskab, kogeplade og kaffemaskine, Altså rigelig mulighed for at lave egen mad. Der var rent og pænt på værleset hver dag. Hotellet ligger midt på Reykjaviks hovedgade. Personalet var smilende og meget service mindede. Prisen var rigtig fornuftig. Morgenmaden var bekeden i udvalget, men man kunne sagtens blive mæt.
Jeg vil anbefale Hotel Fron på det varmeste

• Overnattede: august 2014, rejste som par
Tak, Funkmetal
Anmeldt 19. februar 2013

Værelserne er meget basale. Der er hvad der skal være, men heller ikke mere. Betjeningen i receptionen er meget venlig og imødekommende. Må bede om et nyt værelse da ismaskinen larmede infernalsk. Fik nyt værelse ud til gaden med meget lys fra butikker og vejbelysning. Støjdæmningen til gaden er rigtigt god, hvilket er vigtigt når der køres med pigdæk om vinteren. Morgenmaden er ikke værd at skive om. Dårligt udvalg og generelt meget kedeligt.

Værelsestip: Bed om et værelse i god afstand fra ismaskinen.
  • Overnattede: februar 2013, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ramlose
Anmeldt 28. juli 2012

Hotellet ligger på Hovedgaden i Reykjavik, tæt på restauranter etc og værelset er ok, pænt, rent, med køkken og fint badeværelse. MEN - der er så meget støj fra det nærliggende diskotek at væggene ryster, brusekabinen klirrer og støjen varer ved til kl. 04 om morgenen. Hotellets personale gør hvad de kan for at stoppe støjen, men politi etc. er tilsyneladende ligeglade/ magtesløse.

Overnattede: juli 2012
1  Tak, Messiossi