Anmeldt d. 19. november 2014

God beliggenhed. Men der er alt for mange mennesker i alt for små omgivelser. Frygtelig Trængsel ved morgenmaden og det er vanskeligt overhovedet at få et bord - elendig morgenmad. Vi valgte at spise andetsteds. Værelse OK, rengøring OK, men badesaniteten var utæt og vandtemperatur varierede uanset indstilling. Hovedpuderne og dynerne var elendige.

Dato for ophold: november 2014
Tak, Asger G
Anmeldt d. 24. august 2014

Vi fik et dejlig stort værelse i en sidebygning. Værelset var med køkken og pæn størrelse badeværelse i køkkenet var der er rigtigt Service, bestik, køleskab, kogeplade og kaffemaskine, Altså rigelig mulighed for at lave egen mad. Der var rent og pænt på værleset hver dag. Hotellet ligger midt på Reykjaviks hovedgade. Personalet var smilende og meget service mindede. Prisen var rigtig fornuftig. Morgenmaden var bekeden i udvalget, men man kunne sagtens blive mæt.
Jeg vil anbefale Hotel Fron på det varmeste

Dato for ophold: august 2014
Tak, Funkmetal
Anmeldt d. 19. februar 2013

Værelserne er meget basale. Der er hvad der skal være, men heller ikke mere. Betjeningen i receptionen er meget venlig og imødekommende. Må bede om et nyt værelse da ismaskinen larmede infernalsk. Fik nyt værelse ud til gaden med meget lys fra butikker og vejbelysning. Støjdæmningen til gaden er rigtigt god, hvilket er vigtigt når der køres med pigdæk om vinteren. Morgenmaden er ikke værd at skive om. Dårligt udvalg og generelt meget kedeligt.

Værelsestip: Bed om et værelse i god afstand fra ismaskinen.
Dato for ophold: februar 2013
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ramlose
Anmeldt d. 28. juli 2012

Hotellet ligger på Hovedgaden i Reykjavik, tæt på restauranter etc og værelset er ok, pænt, rent, med køkken og fint badeværelse. MEN - der er så meget støj fra det nærliggende diskotek at væggene ryster, brusekabinen klirrer og støjen varer ved til kl. 04 om morgenen. Hotellets personale gør hvad de kan for at stoppe støjen, men politi etc. er tilsyneladende ligeglade/ magtesløse.

Dato for ophold: juli 2012
1  Tak, Messiossi
Anmeldt d. 8. februar 2012

Værelset var stort og rummeligt, og lå væk fra gaden, så det var fredeligt. Morgenmaden var ikke noget at råbe hurra for, lille udvalg, meget grundlæggende. Men alt taget i betragtning, pris, beliggenhed, så var det til at leve med. Kan anbefales.

Dato for ophold: januar 2012
Tak, Ulladull