“Super lækkert mad”

Køkkener: Moderne
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. maj 2018 fra mobile enheder

I forbindelse med en forretningsrejse blev jeg inviteret på Kopar. Vi fik 8 retter mad, hvoraf den sidste ret bestod af 3 forskellige desserter. Det var fantastisk, smagte himmelsk og var sjovt at prøve. Stedet virkede populært. Der var mange mennesker. Tjenerne var meget søde og hjælpsomme. Forklarede alle retter, så vi vidste hvad vi spiste.
Helt sikkert en oplevelse værd, når man er i Reykjavik.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Cristina K

Anmeldt 1. maj 2018

Meget velsmagende og super tilberedte retter. Hyggeligt sted med skøn udsigt til den gamle havn, smilende personale. Et besøg værd!!

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Teddy J
Anmeldt 23. november 2017 fra mobile enheder

Betjeningen er ikke særlig god, men maden er fantastisk. Rensdyr ret var en særklasse fantastisk. Kan anbefales

Dato for besøg: november 2017
Tak, tommyn941
Anmeldt 14. august 2017 fra mobile enheder

Stedet ligger med udsigt til den gamle havn med udsigt til whalewatching og hvalfanger skibene der ligger på hver side af en lille mole. Stedet er uhøjtideligt og der er en god stemning. Der er forholdsvis mange tjener og man får en professionel betjening. Køkkenet er af høj kvalitet og priserne absolut rimelige. Stedet kan anbefales!

Dato for besøg: august 2017
Tak, 184bjarnef
Anmeldt 20. april 2017 fra mobile enheder

Service på meget højt niveau. Vi fik 9 retters menu, som var helt fantastisk! Kom godt rundt om mange forskellige retter som vi vil anbefale alle! Tak for en god mad og service oplevelse.

Dato for besøg: april 2017
Tak, Camilla M

Rejsende, der kiggede på Kopar, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Kopar? Fortæl om dine oplevelser!