Anmeldt d. 8. december 2016

Sengene var meget hårde, tynde vægge, så man kan høre andre gæster, vinduerne kan ikke holde trafikstøj ude, så du bliver vækket af de store turistbusser, der vender hjem med gæster om natten og om morgenen, ringe morgenmad med produkter af lav kvalitet, tv fra 1990'erne med meget få kanaler.

Værelsestip: Undgå værelse mod gaden, da der er meget trafikstøj på alle tider af døgnet (f.eks. om natten, når turistbusser kommer tilbage med gæster)
  • Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, Morten T
Anmeldt d. 21. august 2016

Hotellet er temmelig slidt og rengøringsniveauet er temmelig lavt. Personalet var flinkt og hjælpsomt.
Morgenmaden var udemærket uden at være prangende på nogen måde.
Island er voldsomt dyrt, men værdien følger ikke altid med.

• Overnattede: august 2016, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Boggild
Anmeldt d. 11. november 2015

Hotellet var fint, dog lidt slidt nogle steder. Meget venligt personale. Morgenmadsbuffeten havde et stort fint udvalg. Vi overnattede tre nætter. En nat blev vi vækket af nogle meget høje lyde fra vandrørene. Det var ikke specielt rart, men det varede ikke så længe.
Værelset var ret lille, men der var det vi skulle bruge, og der var rent og pænt.

• Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, Skittles83
Anmeldt d. 19. maj 2014

Jeg boede på hotellet i et par dage på forretningsrejse, værelset var OK ganske vist til en lidt kedelig gård, men dog med udsigt til den store kirke. Rengøringen havde glemt håndklæder en dag, men dem fik jeg i receptionen. Morgen buffeten er fin og stor, der kan være fyldt, med mennesker da de fleste turistbusser kører på samme tid.

• Overnattede: maj 2014, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Thomas C
Anmeldt d. 25. marts 2014

Der var alle de fornødenheder man skal bruge på værelset, inklusiv hårtørre, elkedel, kaffe, sæbe m.m. Der var pænt og rent og en fremragende udsigt. Morgenmaden var rigtig god med et stort udvalg og venligt personale. Det havde alt hvad man kan forvente af et 3 stjernet hotel og lidt til. Internettet virker og er gratis. Vi vil nok bo der igen næste gang.

Værelsestip: Få et værelse så højt oppe som muligt pga. udsigten
  • Overnattede: februar 2014, rejste som par
Tak, Benny N