“Lækker og hyggeligt”

Eldur and Is
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad
Anmeldt 16. februar 2018

Vi var fire på besøg. Fik varme drikke og to pandekager med sødt fyld.
Rigtigt fint sted, med et stort udvalg af toppings.
Min datter er vegetar og fik en vegansk pandekage fyldt med mørk chokolade og jordbær. Virkelig hyggeligt sted at komme ind, en kold vinter eftermiddag.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Ulrik J

Anmeldt 13. februar 2018 fra mobile enheder

Pistacieisen var vildt god, tyggegummiisen var melet og klam. Meget dyrt, i forhold til mængde og kvalitet.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Kim B
Anmeldt 29. marts 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækker varm chokolade, prøvede både chili og lakrids, begge virkelig god smag. Vil prøve pandekagerne en anden dag ;-)

Dato for besøg: marts 2017
Tak, 817Anne
Anmeldt 29. marts 2016 fra mobile enheder

Pandekagerne var lækre, men fyldet var meget sparsomt. Man skulle minimum vælge 2-3 slags fyld hvis ikke pandekagen skal være "tør".

Dato for besøg: marts 2016
Tak, 922stephanieh
Anmeldt 12. maj 2014

Vafler kan fås helt skræddersyet med flydende karamel/chokolade og vendes i f.eks. Hasselnødder det bestemmer du selv. Isen lever op til italiensk kvalitet velsmagende

Dato for besøg: maj 2014
Tak, Helen H

Rejsende, der kiggede på Eldur and Is, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Eldur and Is? Fortæl om dine oplevelser!