“Fantastisk mad”

Køkkener: Sushi, Brasiliansk, Japansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Miõborg
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Dette var intet mindre end fantastisk. Vi valgte begge deres signatur menu til 9999 isl kroner og det var det hele værd. Oven i dette var servicen helt i top. Kan bestem anbefales

Tak, 844christiani

Anmeldt 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Intet mindre en det bedste sushi jeg har fået, lækkert, frisk og smagfuldt.
Prikken over i’et var en super service at super søde tjenere.
Ses absolut igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Bryan888888888888
Anmeldt 4. september 2019

God mad. Fik sushi og og steak. Meget lækkert.
Betjening i top. Personalet fungerer godt sammen og skaber en god stening.

Dato for besøg: september 2019
Tak, MichaelB4483
Anmeldt 31. august 2019 fra mobile enheder

Min ledsager ønskede en 5 retters surprice menu. Jeg var ikke så sulten men blev også nød til at vælge den. Hvis vi havde været alene kunne vi godt have bestilt surprice menuen som enkeltperson . Maden var god men ikke på niveau med f.eks Sticks and Sushi i DK. Restauranten var propfyldt.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Jens-Laugesen
Anmeldt 28. marts 2019 fra mobile enheder

Virkelig lækkert og spændende køkken. Vi fik “Simply the best” med både sushi og kød - det var super!
Stedet har mange spændende drinks, og vi fik “mojito party” med fire forskellige små mojitos, hvor vi smage lidt forskelligt. Her betaler man for kvaliteten, men det er det hele værd!!

Dato for besøg: marts 2019
1  Tak, CilleBK

Rejsende, der kiggede på Sushi Social, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Sushi Social? Fortæl om dine oplevelser!