“Ferie ”

Køkkener: Sushi, Brasiliansk, Japansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 27. marts 2018 fra mobile enheder

God veltilberedt mad. Hyggelige lokaler og venlig betjening.
Superlækker sushi og jomfruhummer.
Mændene fik oksemørbrad der var mør og lækker.
Kan varmt anbefales men er lidt i den dyre ende.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, pholde

Anmeldt 9. oktober 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejlig mad. Ikke bare sushi, men også en dejlig bøf, lækker forret og dessert. Menuen startede endda med et glas bobler. Vi besøgte restauranten på en søndag aften, hvor der næsten var fuldt hus. Rigtig hyggelig stemning og virkelig god og sød betjening.
Ude fra ser stedet forfærdeligt ud, men hvis du åbner døren og går ind så er det noget helt andet. Prøv det.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, mogensydemann
Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Dejligt sushi sted der også experimenterede med kød og fisk sammen
Det var alt sammen super lækkert og vel serveret af en en venlig tjenerinde
Thomas

Dato for besøg: august 2017
Tak, henriksen2
Anmeldt 13. november 2016 fra mobile enheder

Vi fik super lækker veggie sushi til en fin pris. Hyggeligt sted, med en god atmosfære. Kan sagtens anbefales!

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Sara B
Anmeldt 31. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk mad og service. Vi fik en 6-retters menu efter kokkens valg, og der var blandt andet champagne, sushi, hummerruller, det møreste oksekød og den lækreste chokoladekage til dessert. Alt sammen til meget billige penge. En oplevelse vi sent vil glemme! Hyggelig stemning i restauranten også.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, malenec2015

Rejsende, der kiggede på Sushi Social, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Sushi Social? Fortæl om dine oplevelser!