“God mad”

Køkkener: Sushi, Brasiliansk, Japansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. oktober 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejlig mad. Ikke bare sushi, men også en dejlig bøf, lækker forret og dessert. Menuen startede endda med et glas bobler. Vi besøgte restauranten på en søndag aften, hvor der næsten var fuldt hus. Rigtig hyggelig stemning og virkelig god og sød betjening.
Ude fra ser stedet forfærdeligt ud, men hvis du åbner døren og går ind så er det noget helt andet. Prøv det.

Tak, mogensydemann

Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Dejligt sushi sted der også experimenterede med kød og fisk sammen
Det var alt sammen super lækkert og vel serveret af en en venlig tjenerinde
Thomas

Tak, henriksen2
Anmeldt 13. november 2016 fra mobile enheder

Vi fik super lækker veggie sushi til en fin pris. Hyggeligt sted, med en god atmosfære. Kan sagtens anbefales!

Tak, sarabisgaard
Anmeldt 31. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk mad og service. Vi fik en 6-retters menu efter kokkens valg, og der var blandt andet champagne, sushi, hummerruller, det møreste oksekød og den lækreste chokoladekage til dessert. Alt sammen til meget billige penge. En oplevelse vi sent vil glemme! Hyggelig stemning i restauranten også.

Tak, Malene C
Anmeldt 10. oktober 2015 fra mobile enheder

Efter have besøgt dette lækre sted 2 gange. Kan jeg ikke andet end anbefale det som mit favorit sted på Island og spise. Første gang fik jeg et "iceland feast" og hvilken oplevelse det var. På mit andet besøg fik jeg en oksama menu og endnu engang brillierede de med manden. Super mad super stemning super betjening. Thumps up til jer på "Sushi samba"

Tak, Jonas Ø

Rejsende, der kiggede på Sushi Social, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Sushi Social? Fortæl om dine oplevelser!