“Lækker lækker”
Anmeldelse af Grillmarkadurinn

Grillmarkadurinn
nr. 26 af 565 Restauranter i Reykjavik
Køkkener: Fisk og skaldyr, Steakhouse, Skandinavisk, Grill
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 13. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig restaurant, med dejlig hyggelig atmosfære, venlig betjening og mulighed for lidt forskelligt kød tilberedt på grill som bare smager helt fantastisk.

Tak, Martin A

Anmeldt 9. juli 2018

En virkelig super resturant med noget af det bedste mad jeg har fået længe (ganske enkelt høj klasse)
Betjeningen var fantastisk (virkelig en tjener med humor) der også har respekt for sine gæster, det er ikke så tid man oplever det !
Vi bestilte den menu med 5 retter 3 små forretter 1 hoved ret og en dessert det var så utroligt lækkert ( se vedhæfet billeder) eneste ulempe er at det som næsten alt andet på Island er utroligt dyrt.

Tak, H_Akselbo
Anmeldt 9. marts 2018

Lækker restaurant med autentiske velsmagende retter. Virkelig lækkert og flot indretning. Prøv deres store menu + vinmenu til. godt afstemt til maden og man gør ikke sulten derfra. Man skal huske at bestille bord i forvejen.

Tak, Casper_V2000
Anmeldt 22. februar 2018 fra mobile enheder

Restauranten ligger midt i centrum - men gør ikke megen væsen sig - udad til. Men indenfor i den super hyggelige restaurant (stue og kælder) med mange sjove indretninger af borde og set up.
Men alt, alt for mange turister hvilket betyder, den personlige service og opmærksomhed bliver for “robotagtig”. Fire forskellige bragte retterne til bordet - og flere fortalte stort set ikke om retterne.
Men maden - den er helt i top og serveres hurtigt.
Prisniveauet er selv for Island til den dyre side.
5 stjerner for mad - men pga den overfladige service kun 4 stjerner

Tak, Rasmus J
Anmeldt 11. maj 2017 fra mobile enheder

Et fantastisk sted med meget lækkert mad
Dyrt men en godt oplevelse
Vi fik lam,okse og hestekød
Det hele var godt

Tak, Anne H

Rejsende, der kiggede på Grillmarkadurinn, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Grillmarkadurinn? Fortæl om dine oplevelser!