“Great food - but..”
Anmeldelse af Grillmarkadurinn

Grillmarkadurinn
nr. 19 af 541 Restauranter i Reykjavik
Køkkener: Fisk og skaldyr, Steakhouse, Skandinavisk, Grill
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt for 22. februar 2018 fra mobile enheder

Restauranten ligger midt i centrum - men gør ikke megen væsen sig - udad til. Men indenfor i den super hyggelige restaurant (stue og kælder) med mange sjove indretninger af borde og set up.
Men alt, alt for mange turister hvilket betyder, den personlige service og opmærksomhed bliver for “robotagtig”. Fire forskellige bragte retterne til bordet - og flere fortalte stort set ikke om retterne.
Men maden - den er helt i top og serveres hurtigt.
Prisniveauet er selv for Island til den dyre side.
5 stjerner for mad - men pga den overfladige service kun 4 stjerner

Tak, Rasmus J

Anmeldt for 11. maj 2017 fra mobile enheder

Et fantastisk sted med meget lækkert mad
Dyrt men en godt oplevelse
Vi fik lam,okse og hestekød
Det hele var godt

Tak, Anne H
Anmeldt for 14. marts 2017

Havde en fantastisk god oplevelse, imponeret over indretning.. mad og service var meget god. Vil helt sikkert anbefalde denne resturant.

Tak, Guri M
Anmeldt for 4. marts 2017 fra mobile enheder

Meget lækker mad med er strejfe af Island. Maden var meget flot serveret på sten mv. Derudover fik jeg anledning til at smage hval og indbagt saltetfisk. Vi valgte vinmenuen som var en kombi af både dejlig vin men også lokalt øl. Drikkevarerne blev præsenteret ved alle anretninger med en professionalisme som man normalt finder på Michelin restauranten.

Tak, Peter J
Anmeldt for 11. februar 2017

Lækre lokale råvarer, og fantastisk bøf. Vi var dog også helt vild med deres lune brød. Klart et sted vi kan anbefale, men book bord, for der er også andre som har fundet ud af at det er godt.

Tak, Gourmethajerne N

Rejsende, der kiggede på Grillmarkadurinn, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region
Reykjavik, Capital Region

Har du været i Grillmarkadurinn? Fortæl om dine oplevelser!