“Lige det man kom for”

Køkkener: Amerikansk, Grillmad, Grill
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Dejlige burgere, kreativ indretning og super sød betjening! Der er varmt og hyggeligt og man føler sig velkommen og maden kommer super hurtigt på trods af mange mennesker! Anbefales stærkt!

Dato for besøg: august 2018
Tak, Silke S

Anmeldt 10. april 2018 fra mobile enheder

Super god og venlig betjening. Prøv den ikoniske og firkantede burger (Presendent). Det hele kan anfales og desuden er steder meget børne og handicap venligt.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Asger B
Anmeldt 12. juni 2016 fra mobile enheder

Fik 4 sliders med pommes og en Oreo Cheesecake. Samt en viking Classic øl. Det var ganske godt og de 4 forskellige smage i sliders var gode. Dog synes jeg burger oplevelse nok ikke var god nok til at komme over middel.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, ErikL311
Anmeldt 28. februar 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet i et forfærdeligt stormvejr efter at have fået stedet anbefalet.

Ved ankomst til stedet blev vi taget i mod med venlig betjening og efter en kort ventil blev vi anvist til et bord

Stedet var velbesøgt af lokale, hvilket plejer at være et godt tegn.

De havde et stort udvalg af burgere og maden blev serveret hurtigt. Vi valgte en lammesteak burger og en Animalburger. Til burgeren var slim fries.

Maden var ok uden at vi kom helt op at ringe, ligesom betjeningen bestemt også var rigtig fin.

Et besøg værd hvis man er til burgere.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Brian J
Anmeldt 20. oktober 2015

Burgeren var okay, men der var nok nærmere tale om en sandwich eller toast med det tynde, ristede brød. Den var ikke så stor, men blev til gengæld akkompagneret af en utilsvarende stor mængde pomfritter, som ikke smagte af ret meget.
Man betaler nok for de "tjekkede" omgivelser, for man får i hvert fald ikke specielt meget eller god mad for pengene.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Magnusugilt

Rejsende, der kiggede på Hamborgarafabrikkan, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Hamborgarafabrikkan? Fortæl om dine oplevelser!