Anmeldt d. 8. december 2016

Sengene var meget hårde, tynde vægge, så man kan høre andre gæster, vinduerne kan ikke holde trafikstøj ude, så du bliver vækket af de store turistbusser, der vender hjem med gæster om natten og om morgenen, ringe morgenmad med produkter af lav kvalitet, tv fra 1990'erne med meget få kanaler.

Værelsestip: Undgå værelser mod gaden, da der er meget trafikstøj.
  • Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, Morten T
Anmeldt d. 7. marts 2016

Et ok hotel med typisk Islandsk morgenmad i en lille restaurant, hvor der kun er morgenmad. Et lille lounge område ved receptionen, hvor man kan købe øl og vand. WiFi var af svingende kvalitet, ikke særlig hurtig og i morgenmad restauranten var der ikke dækning. Der var parkering i aflåst P-kælder, men desværre var det svært at få kontakt med personalet i receptionen som skulle åbne porten når man skulle ind eller ud, i den uge vi var der lykkedes dette ikke en enste gang og vi måtte ud af bilen og gå ind i receptionen, hver gang. Ellers et ok og billigt hotel efter Islandske standarder

• Overnattede: marts 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Steen C
Anmeldt d. 31. oktober 2015

Okay hotel - små værelser og begrænset udsigt - men fin beliggenhed.
Alle ture rundt til geysere, nordlys mm.. er fint koordinerede og man bliver oftest hentet og bragt til hotellet.
Morgenmaden var også ok. Hotellet er ok men ikke luksuriøst på nogen måde.
Kan anbefale den lokale svømmehal der ligger i gåafstand - en af byens ældste - fantastisk og med to udendørs varme bade - en oplevelse ikke mindst i snevejr.
Brug svømmehallen tidligt - før morgenmaden.

• Overnattede: december 2014, rejste med venner
Tak, j b
Anmeldt d. 22. september 2015

Havde et super godt ophold på Best Western Reykjavik :-)
God service, super morgenbuffet og gode værelser..
Vil klart anbefale det til andre :- )
Hotellet lå i god gå afstand fra centrum..
oplevede et meget hjælpsomt personale :-)

• Overnattede: september 2015, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Tak, Bimselimse
Anmeldt d. 5. maj 2015 fra mobile enheder

Umiddelbart hænger pris og kvalitet ikke sammen her. Vi havde det jeg regner med var de billigste værelser, men de kostede stadig for meget i forhold til oplevelsen.

Sengen er hård, indretningen spartansk, slidt og håndværksmæssigt "uheldigt" flere steder. Lyskontakten til lampen over sengen er placeret ved døren, så man kan ikke undgå at famle efter sengen i mørke. Vandet i bruseren var umuligt at få varmt grundet semi-defekt blandingsbatteri - og da det så lykkedes at volde varmt vand ud af systemet blev det FOR varmt og kunne ikke rigtig justeres ned igen.

Morgenmaden er i bedste fald trist, enkelte ting smagte dårligt. Der er en bar, men de gange vi har været forbi har vi været alene. WiFi svinger fra helt fint til ubrugeligt langsomt.

Kan bruges til nød - og umiddelbart ser de dyrere værelser bedre ud på billeder og i beskrivelser - så de slæber sig op på 2 af 5 i karakter.

Overnattede: maj 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Karsten R
ThorhallurF, General Manager hos Fosshotel Raudara, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. maj 2015

Kære gæst, tak for at tage sig tid til at sætte ned et par ord om dit ophold på Best Western Hotel Reykjavik, jeg virkelig sætter pris på alle tilbagemeldinger fra vores gæster.
Jeg beklager, at du havde sådan en negativ oplevelse, og jeg håber, at du vil overveje at bo hos os igen, så vi kan få endnu en chance for at give dig den service, du fortjener.
Oprigtigt,
Thor