“Besta súpan”

Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Miõborg
Anmeldt 17. juli 2018

Hér fæst hin eina og sanna sjávarréttasúpa af Guðsnáð. Hvergi á landinu fæst betri sjávarréttasúpa. Ég gengi í þetta félag ef hægt væri.

Tak, aaltodesign

Anmeldt 22. marts 2017 fra mobile enheder

Vi tog menuen World Tour og det var ganske enkelt en fantastisk menu
Vi valgte vin menuen til og tjenerne var generøse med opfyldning men synes ikke vinene stod mål med den fantastiske menu så vil vælge vinene selv næste gang
Thomas

Tak, henriksen2
Anmeldt 21. juli 2016 fra mobile enheder

Vi spiste i fred og ro et dejligt måltid, hvor vi smagte forskellige lækre islandske specialiteter.
Tilberedningen i denne restaurant er perfekt.
Betjeningen sørgede for en stille, rolig, men perfekt præsentation af en udsøgt vinmenu. Herfra: Stor ros

Tak, HenningJ112
Anmeldt 27. maj 2016 fra mobile enheder

Har været der 2 gange og synes niveauet var klart højest første gang (2012) men stadig godt.
Maden smager rigtig godt og råvarerne er i orden

Tak, Niklas L
Anmeldt 2. marts 2016 fra mobile enheder

Vi fik husets menu og vinmenu. Lækker mad, meget vellavet. God vinmenu, de er ikke fedede med vinen. Gode tjenere og hyggelig indretning.

Tak, Henrik T

Rejsende, der kiggede på Fiskfélagid - Fish Company, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Fiskfélagid - Fish Company? Fortæl om dine oplevelser!