“Vildeste madoplevelse”

Fiskmarkadurinn - The Fish Market
Køkkener: Sushi, Skandinavisk, Fusion
Velegnet til: Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Miõborg
Anmeldt 22. oktober 2018 fra mobile enheder

9 retters fiskemenu! Utrolig god oplevelse. Uden tvivl det bedste nogensinde! Kan klart anbefales. :)

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, bertelsenhannah

Anmeldt 12. maj 2018 fra mobile enheder

Fik deres tasting menu. 9 elegante serveringer kombineret med god vin og fantastisk service. Rolig, sansefyldt, delikat. Restaurent når det er bedst.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Peter P
Anmeldt 23. april 2018 fra mobile enheder

Fantastisk helhedsoplevelse! Lækker gourmetmad, flotte omgivelser og virkelig god service. Tasting menuen er alle pengene værd.
Husk at booke bord :-)

Dato for besøg: april 2018
Tak, Lineedvardsen
Anmeldt 13. februar 2018 fra mobile enheder

Frábær staður. Góð þjónusta. Ekki ódýr staður, en vel peningana virði. Virkelig god sted, ikke billig men alle pengene værdig. 4 stjerner fra mig.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Magnus M
Anmeldt 4. december 2017

Mad, drinks, service og atmosfære. Alt var super lækkert, god stemning og dejlig belysning. Vi kommer igen.

Dato for besøg: december 2017
Tak, charlottebB4398VI

Rejsende, der kiggede på Fiskmarkadurinn - The Fish Market, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Fiskmarkadurinn - The Fish Market? Fortæl om dine oplevelser!