“Fantastisk”

Fiskmarkadurinn - The Fish Market
Køkkener: Sushi, Skandinavisk, Fusion
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Miõborg
Anmeldt 23. april 2018 fra mobile enheder

Fantastisk helhedsoplevelse! Lækker gourmetmad, flotte omgivelser og virkelig god service. Tasting menuen er alle pengene værd.
Husk at booke bord :-)

Tak, Lineedvardsen

Anmeldt 13. februar 2018 fra mobile enheder

Frábær staður. Góð þjónusta. Ekki ódýr staður, en vel peningana virði. Virkelig god sted, ikke billig men alle pengene værdig. 4 stjerner fra mig.

Tak, Magnus M
Anmeldt 4. december 2017

Mad, drinks, service og atmosfære. Alt var super lækkert, god stemning og dejlig belysning. Vi kommer igen.

Tak, charlottebB4398VI
Anmeldt 23. september 2017 fra mobile enheder

En perfekt aften for min kone og jeg.

På trods af en glemt ret, ud af rigtig mange lækre og veltilberedte retter, var vi virkelig ovenud tilfredse med oplevelsen. Ja, det var en oplevelse.

Super fantastiske retter, meget opmærksomme tjenere. Alt i alt en perfekt oplevelse.

Tak, Peter M
Anmeldt 18. juli 2017

Hvis man gerne vil have en middag lidt ud over det sædvanlige, hvor tjeneren er opmærksom på dit bord, hvor maden er fantastisk veltilberedt og velsmagende. Derudover er menuen inden grad bygget op om det der kendetegner Island for en turist.

Tak, Lone62442

Rejsende, der kiggede på Fiskmarkadurinn - The Fish Market, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Fiskmarkadurinn - The Fish Market? Fortæl om dine oplevelser!