“Virkelig lækkert”
Anmeldelse af Rok Restaurant

Rok Restaurant
nr. 56 af 575 Restauranter i Reykjavik
Anmeldt 24. september 2017

Glem alt hvad jeg har skrevet før om gode spisesteder Det her sted er fantastisk.
Konceptet er små retter og der anbefales 2-3 pr person. Vi startede med 2 og bestilte derefter dessert. Alt var rigtig lækkert og veltillavet.
Betjeningen var yderst opmærksom på den afslappede måde. Vi manglede på intet tidpunkt noget.
Som ekstra bonus var det ret billigt.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Dorthe C

Anmeldt 17. september 2017 fra mobile enheder

Lækre lette og velsmagende retter, og meget rimelig pris! God betjening og hyggeligt sted! Vi kommer gerne igen!

Dato for besøg: september 2017
Tak, Lene Ina C
Anmeldt 13. april 2017

Det er en restaurant lavet i en afslappet atmosfære, men med travlhed(på en god måde) for at give alle gæster en god oplevelse.
Maden er veltilberedt, dog kunne det være rart at blive spurgt om man vil have kødet vel done, medium...
Man får alle bestilte retter på bordet samtidig, men man burde vente med ost/dessert efter min mening.
Jeg fik en salat nicoise med tun og den var fantastisk, jeg plejer at bruge salt, men smagen var perfekt så det var fuldstændig unødvendigt.
Som nummer 2 fik jeg lamme koteletter som også smagte godt, dog ville jeg gerne have haft dem lidt mere røde i midten.
Til dessert en røget cheddar ost med saltede mandler og honning som også var fantastisk, helt tilpas røget.
Brødet vi fik var på surdej og det giver bare en ekstra smagsoplevelse til brød, godt gået.
Vi fik en rødvin fra Ramon Bilbao limited edition og den matchede super godt.
Betjeningen var god, imødekommene og smilende.
Denne restaurant kan godt anbefales, prøv den.

Dato for besøg: april 2017
Tak, perc252
Anmeldt 15. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet otte mennesker, hvoraf en er laktoseintolerant, og en er vegetar, og alle var mætte og glade, da vi gik derfra.

Tjenerne var søde og dygtige, maden var lige i øjet, og mængden var perfekt.

Klart anbefalet!

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, idaklit
Anmeldt 8. september 2016

Vejret var godt og vi sad udenfor i lille hyggelig gårdhave nær den store kirke.
Sød og venlig betjening. Flere gode tapas. pandekage med kød, laks og rejer, hvalkød
små hummer. Torsken var desværre meget tør og tapas med kammuslinger var med en
utroligt stærk chili. Pænt og rent, men wc direkte til serveringslokale.

Dato for besøg: august 2016
1  Tak, Jørgen R

Rejsende, der kiggede på Rok Restaurant, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Rok Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!