“Fantastisk”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Miõborg
Anmeldt 15. august 2018 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med venlig betjening og en grillet mørbrad der bare var helt perfekt tilberedt. Et besøg værd.

Tak, Martin A

Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Gennemført godt besøg.
Hyggelig atmosfære. God betjening.
Jeg fulgte tjenerens anbefaling ang mad og vin og det var så lækkert.
Puffin, whale & skyr.
Mørkt, mørt og lækkert.

Tak, HeidiL1099
Anmeldt 6. september 2017

Hereford tilbyder en 3 retters menu, der var anderledes end vi ellers havde set: Røget søpappegøjebryst til forret, peber hvalbøf til hovedret og skyr til dessert. Vi var ikke vilde med hvalen, men det hjalp, at der var en velsmagende sauce til retten. Alt i alt var maden veltillavet.

Tak, Knud Erik L
Anmeldt 13. august 2016 fra mobile enheder

Jeg har været her oppe i lang tid nu, da min søster kom for at besøge mig, besøgte vi hereford 2 aftener i træk. Begge aftener fik vi sublim service og virkelig gode bøffer lavet til perfektion. Bestemt et besøg værd, hvis man er til gode bøffer.

1  Tak, Lena F
Anmeldt 25. marts 2016 fra mobile enheder

Fik deres 3 retters menu med puffin og hval. Som alt sammen smagte fantastisk. 2 klassiske islandske kød typer tilredt på en moderne facon.

Tak, Rasmus E

Rejsende, der kiggede på Hereford, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Hereford? Fortæl om dine oplevelser!