“Fantastisk”

Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Miõborg
Anmeldt 15. august 2018 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med venlig betjening og en grillet mørbrad der bare var helt perfekt tilberedt. Et besøg værd.

Dato for besøg: august 2018
Tak, martinaP8204XM

Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Gennemført godt besøg.
Hyggelig atmosfære. God betjening.
Jeg fulgte tjenerens anbefaling ang mad og vin og det var så lækkert.
Puffin, whale & skyr.
Mørkt, mørt og lækkert.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, HeidiLodahl
Anmeldt 6. september 2017

Hereford tilbyder en 3 retters menu, der var anderledes end vi ellers havde set: Røget søpappegøjebryst til forret, peber hvalbøf til hovedret og skyr til dessert. Vi var ikke vilde med hvalen, men det hjalp, at der var en velsmagende sauce til retten. Alt i alt var maden veltillavet.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Lavritsen
Anmeldt 13. august 2016 fra mobile enheder

Jeg har været her oppe i lang tid nu, da min søster kom for at besøge mig, besøgte vi hereford 2 aftener i træk. Begge aftener fik vi sublim service og virkelig gode bøffer lavet til perfektion. Bestemt et besøg værd, hvis man er til gode bøffer.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Lena F
Anmeldt 25. marts 2016 fra mobile enheder

Fik deres 3 retters menu med puffin og hval. Som alt sammen smagte fantastisk. 2 klassiske islandske kød typer tilredt på en moderne facon.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Rasmus E

Rejsende, der kiggede på Hereford, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Hereford? Fortæl om dine oplevelser!