“Hyggelig og livlig restaurant med gode fiskeretter”
Anmeldelse af Messinn

Messinn
nr. 12 af 565 Restauranter i Reykjavik
Anmeldt 4. juli 2018

Restauranten serverer store portioner fisk i pander - og en del af fiskeretterne får lige lidt for meget krydderi (chili) for min smag. Men 'plukfisken' var fin og betjeningen venlig.

Tak, danishtourist

Anmeldt 13. juni 2018

På vej ind mødte vi nogle amerikanere, der var ved at falde i svime over den fantastiske mad, så forventningerne var høje- ligesom når man læser andre anmeldelser. Fiskesuppen skulle bare prøves, og min kone skulle prøve plukfisken. (Ordet minder minder mig altid om søløven Skæg fra Rasmus Klump, der elskede plukfisk). Det var en noget speciel fiskesuppe, må man sige. Voldsomt domineret af appelsin (som jeg aldrig selv ville driste mig til at tilføje i de mængder som kokken her). Meget aparte, og bestemt ikke min smag. Plukfisken var mere delikat udseendemæssigt, og det var så det. Heldigvis var øllen fremragende. Lidt af en skuffelse. Men de sniger sig lige op på gennemsnitlig hos Messinn

Tak, Ejvind R
Anmeldt 27. marts 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt restaurant og maden smagte også godt, men måske ikke helt så fantastisk som alle andre skriver, men dog godt.

Tak, steenmchristensen
Anmeldt 15. oktober 2017 fra mobile enheder

Havde begge lyst til en god oplevelse med fiske suppe og fiske retter og VI BLEV IKKE SKUFFEDE. Super god mad og super fin betjening. Kan meget anbefales alle som elsker fisk.

1  Tak, Paul Rüer J
Anmeldt 30. september 2017 fra mobile enheder

Var på Messinn en lørdag aften. Fik laks og hummersuppe til forret og stegt havkat til hovedret. Meget lækker mad, kort ventetid og venlig betjening

Tak, Simon F

Rejsende, der kiggede på Messinn, kiggede også på

Reykjavik, Capital Region

Reykjavik, Capital Region

Har du været i Messinn? Fortæl om dine oplevelser!