“Glimrende mad”

nr. 56 af 1.673 Restauranter i Helsinki
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt for 24. juli 2017

Hyggeligt, velbesøgt sted. Vi kom til frokost en lørdag og var vældig imponeret oover den mad vi fik. Kan klart anbefales

Tak, kimg20172017

Anmeldt for 22. juli 2017 fra mobile enheder

150 år i 2017 og stadig et skønt sted at drikke en drink ude eller som os spise menu med 3 retter veltillavet mad, alle vine fåes på glas og stemning og glasvæge adskillelse går små borde intime vi fik fiske symfoni, bearnaise steak og jordbær dessert, alle 3 retter var så lækre at der blev spist op og med stort smil

Tak, PFrandsen
Anmeldt for 26. august 2016

Centralt beliggende lige ved Salutorget. Vi nød 2 glas vin på den dejlige udendørs terrasse. Selvbetjening ved bardisken, der tilbød vin i glas i 3 størrelser: 12, 15 eller 20 cl. Rigtig god idé som mange flere steder skulle tilbyde. Rimelige priser.

Tak, Mia M
Anmeldt for 26. august 2016 fra mobile enheder

Blev ikke til frokost denne gang men vi nød et par gode glas vin. Priserne og størrelsen på indholdet kan man vælge ud fra small, medium og large. En god ide. Priserne er rimelige.

Tak, Bjarne M
Anmeldt for 25. september 2015

Over 100 år gammel bygning, med masser af charme. god betjening. perfekt til en pause i byen og med god udsigt over havnen.

Tak, Michael_Andersen2014

Rejsende, der kiggede på Kappeli, kiggede også på

Helsinki, Uusimaa
Helsinki, Uusimaa

Har du været i Kappeli? Fortæl om dine oplevelser!