“Lidt for turistet og dyrt”
Anmeldelse af Aino

Aino
nr. 21 af 1.722 Restauranter i Helsinki
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt for 27. august 2016 fra mobile enheder

Vi spiste middag på Aino i forbindelse med en weekendtur i Helsinki. Vi fik en lækker kantarelsuppe til forret og sauteret rensdyr til hovedret. Maden er udemærket og pænt anrettet, men til prisen kan man finde noget bedre andre steder.

Tak, Simon F

Anmeldt for 20. juni 2016

jeg var her med en forretningsforbindelse en mandag aften. Vi havde ikke bestilt bord og der var folk i restauranten, men stadig plads til os. Vi tog begge den ene af de sammensatte treretters menuer og fik uden problemer lov til at ændre desserten til en anden fra kortet.
Vi fik laks til forret, rensdyr til hovedret og chokoladekage med hindbær til dessert. Alt var ekstremt lækkert - også brødet og øl+vin.
Tjenerne var venlige og opmærksomme og der var en fin akustik og en rar stemning.
Bestemt et sted jeg kan anbefale til andre!!

Tak, Anette W
Anmeldt for 19. september 2015 fra mobile enheder

En skjult perle af en restaurant ? Den syner ikke af meget, men er rigtig hyggelig og maden er virkelig i topklasse. Et must er tapasforretten med 6 forskellige slags finske specialiteter. Utrolig lækker. Personalet er venligt og meget servicemindede.

Tak, Michael_Andersen2014
Anmeldt for 27. august 2014

Den bedste bøf, jeg har fået i lang tid. Rensdyrfillet. Serveret med gode øl fra finske mikrobryggerier.
Absolut et besøg værd

• Stemning
Tak, Jesper R
Anmeldt for 22. juli 2014

Når og hvis du/I kommer til Helsinki så snyd ikke jer selv for en storslået madoplevelse på denne Restaurant på Esplanadi og tæt ved markedspladsen i Centrum.
God mad, super betjening, fine lokaler og god udsigt.
Nyd det og dan selv et indtryk, god fornøjelse

• Stemning
Tak, PerOvesen

Rejsende, der kiggede på Aino, kiggede også på

Helsinki, Uusimaa

Helsinki, Uusimaa

Har du været i Aino? Fortæl om dine oplevelser!