“Absolut glimrende”

Restaurang Sjomagasinet
nr. 12 af 1.469 Restauranter i Göteborg
Køkkener: Fisk og skaldyr, Skandinavisk
Velegnet til: Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 12. september 2018 fra mobile enheder

Vi var en større flok til et firma arr. Super service, hyggelig stemning og en fantastisk seafood buffet. Klart anbefalelsesværdigt.

Tak, John K

Anmeldt 31. juli 2018

Jeg har besøgt Sjömagasinet flere gange gennem årene og er altid gået glad og mæt derfra. Seneste besøg var til en romantisk middag hvor restauranten levede op til alle de høje forventninger - i sommersolen på den smukke udendørs terrasse med den markante og spektakulære sejloverdækning. Lækker, velttillavet mad, god service og gode vine på glas. Eneste minus er de relativt høje priser og de dyre vine.

Tak, Carl T
Anmeldt 19. april 2018 fra mobile enheder

Jeg giver seriøse anmeldelser og det er med fuld overbevisning at jeg IKKE vil anbefale denne restaurant. Hvis du ikke tror på mig så tjek ud hvor mange anmeldelser jeg har lavet.

De tog pænt imod os og frakkerne blev hængt i garderobe. Bordene var rigtig fint dækket med stof servietter. Forretten var virkelig god ( hummersalat med parmesan ), hovedretten smagte godt men var anrettet meget grimt og uappetitligt, desserten var rigtig god, men billigt sluppet.

Betjeningen var desværre ikke særligt høflige eller interesseret i at give os en god oplevelse. Vi var et større selskab og måtte bestille og betale vin på internettet individuelt før vi kom. For 625SEK fik vi 3 glas vin og en lille kop kaffe, hvor af det ene var et lille glas dessertvin. Vinen var sådan set ok, men nogen fik kun et lille glas og alle fik ikke den samme, da de var løbet tør??? De fortalte ikke engang om vinen og heller ikke at den var forskellig. Vi sad med en oplevelse af at de lige skulle af med en masse rester...
Hummersalaten indeholdt en hale og en klo. Men en af os fik ingen klo(!) det er for det første dårlig stil at tjeneren ikke ser på tallerknen og kontrollerer den på vej ind. Men, da vi så spurgte sødt om der ikke manglede noget, blev vi belært om at der altså var forskellige stykker kød på en hummer :-) ja, det vidste vi så godt og det ene manglede. Tjeneren kom dog alligevel tilbage lidt senere med en lille skål med en klo, som blev stillet surt ved siden af os. Ikke skyggen af god stil eller en undskyldning. Da vi til sidst tillod os at spørge til dessertvinen fik vi at vide at det var en muscat fra Malaga. Vi har jo selv øjne i hovedet så det tror jeg egentligt var gået op for de fleste, men det var altså så langt tjenerens viden rakte.

Stedet mangler simpelthen helt almindelig god opførsel og særligt må man bare sige at tjener opgaven blev udført langt under gennemsnittet. Derfor vil jeg (selv om vi faktisk havde en god aften, pga det gode selskab) ikke anbefale denne restaurant. Særligt ikke fordi det simpelthen er storslemt at tage så høj en pris og så levere sådan en gang slendrian.

1  Tak, mogensydemann
Anmeldt 15. august 2017

Vi blev inviterede dertil af familie, som også betalte måltiden, hvorfor jeg ikke kender prisen på den. Men maden, en buffet, var udsøgt lækker. God vin og en pragtfuld fransk cider.

Tak, KarinE694
Anmeldt 1. december 2016

Dejligt sted med en skøn atmosfære i en gammel træhytte helt ned til vandet. Maden, lækkert dog meget fisk til en frokost med svensk traditionel julemad. Stor buffet med særlig vægt på fiskeretter i alle afskygninger. Buffet 700 svenske og 300 svenske for drikkevarer. God appetit.

Tak, Annetteogfrank

Rejsende, der kiggede på Restaurang Sjomagasinet, kiggede også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du været i Restaurang Sjomagasinet? Fortæl om dine oplevelser!