“Autentisk italiensk”
Anmeldelse af Magazzino

Magazzino
Reservér med
Magazzino er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 24 af 1.491 Restauranter i Göteborg
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 2. august 2018 fra mobile enheder

Vi spiste på Magazzino efter anbefaling af vores hotel Royal. Vi forsøgte at bestille bord tidligere på dagen, men fik at vide at vi bare skulle dukke op senere på aftenen. Det gjorde vi og måtte vente en halv drinks-tid i baren inden vi fik bord udenfor.
Vi bestilte alle 3 en 3 retters menu med sværdfisk carpaccio til forret, pizza bianco/ pasta med krabbe til hovedret og til dessert fik vi pannacotta.
Til alt dette drak vi en skøn hvidvin anbefalet af vores meget søde tjener.

Maden er meget velsmagende og autentisk og man får meget for pengene.
Stedet emmer af sydlandsk stemning, specielt en varm sommeraften i Gøteborg.

Vi kommer gerne igen, og går glade og mætte derfra.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Jesper H

Anmeldt 24. juli 2018 fra mobile enheder

Travl italiensk restaurant. Vi havde ringet tidligere på dagen for at bestille bord, og fik at vide vi bare skulle komme forbi. Da vi ankom ca 20.30 måtte vi vente ca 20 min i baren på et bord, der var 3-4 andre selskaber i kø.
Maden var lækker, pastaen velkogt og sovsen meget velsmagende. Pizzaen var lidt blød midterst i bunden ( måske lidt for meget fyld?) men det var en dejlig skinke der var på.
Den vin vi ønskede fra vinkortet var desværre udsolgt vi fik en anden sim var udemærket. Meget venlig betjening.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, VibekeDenmark
Anmeldt 9. april 2018 fra mobile enheder

Meget venligt og hjælpsomt personale. Super lækker svamperisotto og gode pizzaer, især fyldet var godt - bundende var ikke de allerbedste, men fint. Meget lækre anti-pasti også. 2 voksne og 2 børn spiste for ca. 1400 sek med 2 forretter, 4 hovedretter, 2 desserter og drikkevarer

Dato for besøg: april 2018
Tak, katrinefabriciusdahl
Anmeldt 22. januar 2018

Superfin italiensk restaurant med gode og mættende retter. Retterne var enkelte og godt tilberedte. Atmosfæren i restauranten var hyggelig og intim. Vi var to voksne og to børn, og betjeningen var bestemt børnevenlig omend der var god tid til at nyde måltidet.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Danny Skov N
Anmeldt 29. september 2017

Vi bestilte to gode pizzaer. Jeg bestilte en klassisk italiensk pizza, men min kollega bestilte en hvid pizza med mozzarella, gorgonzola, pære og pinjekerner. Den var fantastisk, den skal jeg have, næste gang jeg skal spise der.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Christian H

Rejsende, der kiggede på Magazzino, kiggede også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du været i Magazzino? Fortæl om dine oplevelser!