Åben i dag: 10.00 - 18.00

Anmeldt d. 13. januar 2020
simonmE5373WS
fra mobile enheder
Hele kloden på ÉT sted.

Super flotte bygninger og rigeligt at kigge på. Tropelandet er 25.C varmt og 80% fugtigt, sørg for... læs mere

Anmeldt d. 23. juli 2019
ronnier429
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 2.352 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Göteborg
fra 168,26 $
fra 50,44 $
fra 36,65 $
fra 786,53 $
Anmeldt d. 13. januar 2020 fra mobile enheder

Universeum var en rigtig god oplevelse. En blanding med Randers Regnskov, Danfoss Univers og et akvarium. Der var massere af se, og nye ting at lærer for både store og små. God til de dage hvor vejret er dårligt, eller at Liseberg har lukket.
Eneste minus er at det ikke tager særlig lang tid at være derinde, ihverfald ikke når er 2.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, simonmE5373WS
Anmeldt d. 23. november 2019 fra mobile enheder

Super godt og imponerende sted.

En blanding af Randers regnskov / nordsøocenariet / og zoo

Noget for alle aldre.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Klinggaard
Anmeldt d. 26. oktober 2019 fra mobile enheder

2 voksne og et barn på 8 år brugte 4 timer en regnfuld lørdag i oktober.
Der var masser at se, opleve og prøve - både for store og små.
Vi vil derind igen næste gang vi er i Gøteborg

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, the_beach_hunter
Anmeldt d. 21. oktober 2019

Udmærket sted for børn og voksne - men ikke teenagere (var vores oplevelse). Vi har i forvejen besøgt lignende danske attraktioner (Jesperhus, Randers Regnskov, osv.), så dette besøg var en anelse overflødigt for os. Men - nydeligt og spændende.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, fjordstengaard
Anmeldt d. 30. september 2019

Kom primært pga. Dinosaurudstillingen og rumudstillingen som min femårige lige er i målgruppen for. Havde nok forventet lidt mere ad dinoere -nogle af dem var noget slidteog afpillede at se til.Rumhalløjet var fint, igen havde jeg nok lidt høje forventninger efter at have besøgt nogle fantastiske museer i London. Giftshoppen var rigtig fin, men maden i underetagens cafeteria var kedelig, nærmest dårlige, og personalet havde slet ikke styr på tingene og lavede flere fejl i folks bestillinger, trods det meget begrænsede udvalg.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, BirgitteBager