“Rigtig Italiensk”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. august 2015

Dejlig med af super råvarer og stor smagsoplevelse i hyggelige omgivelser. Gå de ekstra meter fra området med de mange menesker. Super betjening og ligeledes god vin anbefaling. Det er bestemt et sted man bør besøge.

1  Tak, pedera340

Anmeldt 2. maj 2015 fra mobile enheder

En hyggelig restaurant hvor maden er enkel og lækker, servicen er i top, hvor personalet spørg om alt er i orden ved alle serveringerne. Prisen er fornuftig.

1  Tak, Thomas A
Anmeldt 15. november 2014 fra mobile enheder

Dejlig mad, specielt risottoen med friskrevet trøffel var helt i top. God og opmærksom betjening. Klart et besøg værd.

4  Tak, Anette R
Anmeldt 20. oktober 2014

Baseret på anmeldelser skulle denne restaurant prøves. Rigtig god størrelse på restauranten og hele aftenen blev en fornøjelse. Maden er yderst veltilberedt og smagfuld. Kan kun anbefales.

• Stemning
3  Tak, busk0711
Anmeldt 13. maj 2013

Enkelt, veltilberedt og til helt fatastisk rimelige priser. Stemning og service bar præg af stor kærlighed til maden og omsorg for kunderne. Dette sted gør det værd at gå ud at spise. Vi fik risotto og sødmælkskalv, en ret til hver, men vi var mætte og fyldte af velsmag hele aftenen. Vi og øl fint afstemt. Vi kommer tilbage med familie og venner..

• Stemning
Tak, vibhast

Rejsende, der kiggede på Trattoria La Strega, kiggede også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du været i Trattoria La Strega? Fortæl om dine oplevelser!