92 US$
Hotels.com78 US$
Travelocity78 US$
FindHotel80 US$
Anmeldt d. 5. oktober 2018 fra mobile enheder

At bo på et gammelt skib er unikt - og når det ligger i Gøteborgs havn, så er man tæt på alt det spændende og charmerende i byen. Det er uden tvivl det sted jeg også vælger næste gang jeg er i byen...

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Experience378330
Anmeldt d. 16. august 2018 fra mobile enheder

Sikke et forfærdeligt sted!
Vi ankom 2 vennepar med vores børn, 2 drenge på 5 år, som havde glædet sig til at bo på skibet.

Da vi ankommer, sidder receptionisten med benene oppe, i en sofa og ser fodbold. Hele lobbyen stinker af urin.
Vi får vores nøgler og kommer ned til de KLAMMESTE værelser med kun én seng!
Vi havde bestilt 2 familieværelser OG fået det bekræftet personligt, på mail!
Vi går op i receptionen (og forstyrrer fodboldkampen igen), og får at vide at vi absolut ikke kunne få en ekstra seng, til vores store drenge. Vi måtte klemme os sammen. Han kunne intet gøre, da han var alene (!!!) på skibet og selvom han godt kunne se, at vi havde betalt for en anden værelsestype.
Efter lang tids diskussion, må vi finde et andet hotel, som koster os kr. 1.100,00 (pr. par) mere og spilder 2,5 time af vores tid i Göteborg. Alt var optaget pga. Pride-festival.
Vi henter vores ting og får gået forbi et lille køkken og vaskerum, som sejler med rod, mug og snavs. FØJ!!

Dato for ophold: august 2018
Tak, Nina C
Anmeldt d. 7. august 2018

Skøn by og hotel med god beliggenhed. Men... mangel på personale, dårlig /manglende rengøring. Overbidt af væggelus; under og i sengene. Ingen opfølgning eller kompensation som lovet. Ikke at anbefale

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 712jeanniem
Anmeldt d. 5. august 2018 fra mobile enheder

Weekendophold hvor dette hotel skulle prøves. Det må dog siges at stedet i leve op til de billeder vi så da vi bestilte. Stedet er slidt og der lugter indelukket. Det må dog siges at sengene er rigtige gode og det unge uerfarenhed personale gør hvad de kan for at gøre ens ophold hyggeligt. Du bor dejlig centralt - tæt på shoppingcenter med mange butikker og gåafstand til restauranter m.m.
Men vi vælge at prøve et nyt sted næste gang turen går til Gøteborg

Dato for ophold: august 2018
Tak, Henriette N
Anmeldt d. 20. oktober 2017

Beliggenhed i centrum, god kahyt men alt for lydt, vi kunne høre naboer tydeligt og restauranten lå ovenpå vores kahyt, hvilket alle kahytter i den side gjorde. Larmen fra stole og fødder ovenpå til morgenmaden kunne høres ligge igennem fra kl. 7 om morgenen.
Personalet vidste ikke meget om restauranter i nærheden. De pegede på en gade, hvor vi bagefter selv fandt ud af at der i Nordstan indkøbscenter lå masser af spisesteder 5 mins gang fra Barken Viking,

Værelsestip: Vælg værelse ud mod vandet, væk fra molen og ikke lige under restauranten.
Dato for ophold: oktober 2017
Tak, Katrine P