Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (6.544)
Filtrer anmeldelser
6.544 resultater
Medlemsvurdering
3.043
2.050
927
350
174
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
3.043
2.050
927
350
174
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 6.544 anmeldelser
Anmeldt d. 2. januar 2020

Lækkert hotel med meget søde medarbejdere, der er meget hjælpsomme og venlige. Skøn beliggenhed og lækre restauranter. Vi bestilte en nytårspaket, som var helt udsøgt og alle pengene værd. Stor anbefaling herfra!

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, jannie2015345
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Simon-GothiaTowers, Guest Relation Manager hos Gothia Towers, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2020
Google Oversæt

Hej jannie2015345,

God fortsättning!

Kul att ni valde att fira det nya året tillsammans med oss här på Gothia Towers.

Vi ser fram mot att välkomna er tillbaka snart igen.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. september 2019

Vi bestilte et værelse til tre personer. Vi betalte et værelse til tre (3) personer. Værelset var ikke redt op til tre (3) personer. Der var ikke tre (3) glas på minibaren. Der var ikke tre (3) sæt håndklæder. Der var ikke tre (3) sæt shampoo, conditioner og body wash. Der var ikke kaffe/ the til tre (3) personer. Vad ni hade kunnat göra bättre? Sørget for at der reelt var tale om et tre (3) personers værelse, som vi betalte for og ikke et reelt 2 personers værelse til en pris, der svarer til 3 personer. Desuden er hotellet fuld af billigt glitter og spejle og simili-guld, der skal illudere, at her er luksuriøst, men det får det bare til at virke som en billig imitation af Dubai-hoteller og virke konference-cheap og upersonligt. Så blev det ikke bedre af at receptionen sendte os til et "brugt" værelse med tissebleer i stuens skraldespand. Det blev dog fikset så vi kom til vores 2 personers værelse som var bestilt til tre (3).

Dato for ophold: august 2019
Tak, 69Green
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 19. juli 2019

Varm velkomst i receptionen. Let parkering i Fokus P hus med separat afdeling for hotellet. Dejligt værelse med plads til opredning og fin fyldig morgenmad. Håndklæder lidt tynde og der mangler vaskeklude. Ellers var alt fint. Direkte overfor Liseberg forlystelsespark.

Dato for ophold: juli 2019
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Karl B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 24. juni 2019

Jeg er ellers begyndt at stole mere på kvaliteten af hårtørrere på hoteller og det sker efterhånden sjældent, at jeg tager min egen med på rejser i Europa. Men kvinder, gør plads til jeres egen i bagagen, når I besøger dette hotel - det kommer I ikke til at fortryde!

Første aften måtte jeg opgive at bestille mad via room service pga lang ventetid. Man kunne ikke komme igennem på telefonen og det lovede returopkald kom aldrig. Det blev oplyst i receptionen, at jeg kunne få det samme PLUS et større udvalg i en af restauranterne på hotellet, men da jeg kom derned, viste det sig, at udvalget var meget begrænset og jeg kunne ikke engang købe et glas vin med op på værelset. Jeg gik sulten i seng.

Nå, men bortset fra ovenstående må jeg rose elevatorsystemet, der fungerede upåklageligt og uden ventetid, trods fuldt hus pga. en konference. Og maden på restauranterne - når man altså kunne få fat i den - var af virkelig høj standard og betjeningen høflig og kompetent. Ved ikke lige, hvem der havde været inde over indretningen, hvor morgenmaden blev serveret, men de der plastikfletmøbler .. !?!

Sengen og puderne var okay, temperaturen i rummet nogenlunde komfortabel og der var fint rent. Vandet lugtede heller ikke muggent i hanerne, hvilket ellers er et fænomen, jeg ofte har oplevet på svenske hoteller. Apropos lugt ved jeg ikke lige, hvad der skete i nærheden af restauranten den ene aften, hvor en overvældende stank af kloak bølgede rundt i rummet, så vi blev nødt til at fortrække os til et andet sted på hotellet.

Værelsestip: Nogle værelser er meget skrabet indrettet, hvilket gør det svært at arbejde. Noget støj i rum nær elevatorerne.
Dato for ophold: juni 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, 7mileboots
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 24. juni 2019

Kæmpe stort og helt nyt hotel, med alle faciliteter der kan tænkes. Ligger klods op af Liseberg og kun godt 2 km fra færgen. Alt i alt perfekt men som på mange andre nye hoteller kan man ikke åbne vinduer, og må nøjes med den mekaniske ventilation med de gener det nu har.

Dato for ophold: juni 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, 324pedern
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser