“Skøn fiskesuppe til en rigtig fin pris.”
Anmeldelse af Kajsas Fisk

Kajsas Fisk
Kvarter: Norrmalm
Kvarter: Norrmalm
Anmeldt 4. december 2017

Kajsa's fisk ligger på Hötorget, som er en madhal, med masser af forskellige madforretninger og spisesteder (bistro type).

Jeg havde læst om Kajsa's fisk og ville prøve dette, og det skuffede ikke, en rigtig dejlig fiskesuppe med masser af fyld og velsmagende og til prisen var det virkelig god værdi for pengene.

Selve stedet ligger midt på Hötorget og der er masser af mennesker og det summer af liv, selve restauranten er meget bistrosk, og det er meget simpelt med selvbetjening.

Masser af value for money, HUSK det lukker tidligt!

Dato for besøg: november 2017
Tak, LarsJuulG

Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt fiskested
Friske råvarer. God mad. Kan klart anbefale en Skagen toast.
Fin pris.
Ligger i en hyggelig "kælder" med alverdens butikker med friske råvarer.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Henriette G
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Fin frokost med hurtig servering. Fantastisk fiskesuppe med smag og masser af fisk. Alle pengene værd! Kan ikke forestille mig en bedre fiskelunch!

Dato for besøg: juli 2017
Tak, ChristianR153
Anmeldt 5. december 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted centralt i Stockholm. Dejlig og enkel mad og rigtig god service. Maden kom hurtigt og den smagte godt. Perfekt til frokost.

Dato for besøg: december 2016
1  Tak, I3870UNchristianl
Anmeldt 6. maj 2016 fra mobile enheder

Et rigtig hyggeligt sted i den ellers tætpakkede underetage. Fon betjening og perfekt til en frokost der skal gå stærkt, men samtidig smage godt!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, jacoba707

Rejsende, der kiggede på Kajsas Fisk, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Har du været i Kajsas Fisk? Fortæl om dine oplevelser!