“Et godt måltid”

Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt for 10. december 2017 fra mobile enheder

Fik 3 retters menu
Alt var veltillavet, hyggelige lokaler og god betjening. Bestil bord min dagen før

Tak, 636.363

Anmeldt for 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi slentrede rundt i Gamla Stan på vores første besøg i Stockholm og fandt tilfældigvis denne lille perle af en restaurant. Trods årstiden kunne man sidde ved et af bordene uden for restauranten og nyde mylderet af turister fra hele verden, der strøg forbi, mens vi indtog den bedste fiske-/skaldyrsgryde, jeg længe har smagt. Betjeningen var høflig og hurtig uden på nogen måde at være påtrængende. Brødet til ventetiden var virkelig lækkert, og i det hele taget er der intet at klage over. Selv prisen var yderst fair, når man tager kvaliteten i betragtning.

Tak, Soeren_Seerup
Anmeldt for 17. juli 2017

Spiste aftensmad her. Havde set restauranten dagen før og var heldige at få bord. Sikkert en god ide at bestille forud. Restauranten er særdeles hyggelig indrettet, meget intim. Maden er et kapitel for sig. Gourmet af bedste svenske skuffe. Super delikat og super servering. Meget venligt personale. Hvis der skal peges på noget negativt, må det være, at her kun er et toilet.

Tak, Pernille2
Anmeldt for 7. juli 2017

Vi spiste udenfor ved borde langs en lille smal og hyggelig gade. Der var roligt og god atmosfære.
Vi fik en meget lækker røget laks og en fantastisk roast beaf af rensdyr.
Det smagte utroligt godt og kan varmt anbefales for en hyggelig og god middag.

Tak, Thomasthejn
Anmeldt for 25. oktober 2016 fra mobile enheder

Jeg valgte deres 3 retters menu med kantarelsuppe til forret, rensdyr roastbeef med rabarberkompot og søde kartoffelmos som hovedret og chokolademousse til dessert. Alle retter var lækre og velsmagende. Stedet hyggeligt og service fin.

Tak, ces100

Rejsende, der kiggede på Restaurang Kryp In, kiggede også på

Har du været i Restaurang Kryp In? Fortæl om dine oplevelser!