“Fin lækker 3 retters menu”

Restaurang Kryp In Gamla stan
nr. 35 af 3.442 Restauranter i Stockholm
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt 25. oktober 2016 fra mobile enheder

Jeg valgte deres 3 retters menu med kantarelsuppe til forret, rensdyr roastbeef med rabarberkompot og søde kartoffelmos som hovedret og chokolademousse til dessert. Alle retter var lækre og velsmagende. Stedet hyggeligt og service fin.

Tak, ces100

Anmeldt 10. juni 2016 fra mobile enheder

Fremragende mad og betjening. Enkelt, lækkert og super service. Fantastisk stemning og atmosfære. Kan absolut anbefales.

Tak, Nineinch01
Anmeldt 17. februar 2016

smut ind på den lille snoede gade Prãstgatan og find frem til Kryp in.
Lille sted med hygge i rå mængder. Maden er fantastisk og vinen ligeså.

Tak, Lone0704
Anmeldt 13. december 2015 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig frokost. Omgivelserne var fine, maden god men ikke noget vi husker længe.
Meget lille frokost kort.

1  Tak, Jkeinicke
Anmeldt 9. juli 2015

Rigtig god mad som vi nød på den lille træterrasse. VI fik tre retter so var rigtig gode, vinen var dog lidt dyr, men ikke for meget til at ødelægge en god aften

Tak, Preben M

Rejsende, der kiggede på Restaurang Kryp In Gamla stan, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Har du været i Restaurang Kryp In Gamla stan? Fortæl om dine oplevelser!