“Hyggeligt men lidt rutineagtig”
Anmeldelse af Restaurang Kryp In

Restaurang Kryp In
nr. 39 af 3.365 Restauranter i Stockholm
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt for 13. december 2015 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig frokost. Omgivelserne var fine, maden god men ikke noget vi husker længe.
Meget lille frokost kort.

1  Tak, Jkeinicke

Anmeldt for 9. juli 2015

Rigtig god mad som vi nød på den lille træterrasse. VI fik tre retter so var rigtig gode, vinen var dog lidt dyr, men ikke for meget til at ødelægge en god aften

Tak, Preben M
Anmeldt for 10. maj 2015

Absolut et besøg værd. God betjening og hyggelig stemning. ligger placeret lidt væk fra det allermest turistede i gamla stan. god ide at reservere bord, da navnet "kryp in" er en god beskrivelse af lille og intimt sted.

Tak, konnerup
Anmeldt for 13. august 2014

En fin lille hyggelig restaurant, som ligger lidt væk fra de allermest turistede gader i gamla stan. Vi valgte at spise en sammensat 3 retters menu samt tilhørende rosevin, vi kom af med 1200 svenske kroner. Maden var rigtig lækker, specielt vores hovedret som bestod af rensdyr, dette kan godt anbefales.

• Stemning
1  Tak, Kenneth877
Anmeldt for 18. juli 2014

Et lille hyggeligt spisested i en af de mere rolige stræder i Gamla Stan. Super service og fantastisk mad. Det er nødvendigt at bestille bord, da mange blev afvist mens vi sad der. Absolut en perle - afslappet og sød betjening midt i Gamla Stan.

1  Tak, BjarneGertz

Rejsende, der kiggede på Restaurang Kryp In, kiggede også på

Har du været i Restaurang Kryp In? Fortæl om dine oplevelser!

;