“Meget hyggeligt, fin mad”
Anmeldelse af Restaurang Kryp In

Restaurang Kryp In
nr. 40 af 3.304 Restauranter i Stockholm
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt for 10. maj 2015

Absolut et besøg værd. God betjening og hyggelig stemning. ligger placeret lidt væk fra det allermest turistede i gamla stan. god ide at reservere bord, da navnet "kryp in" er en god beskrivelse af lille og intimt sted.

Tak, konnerup

Anmeldt for 13. august 2014

En fin lille hyggelig restaurant, som ligger lidt væk fra de allermest turistede gader i gamla stan. Vi valgte at spise en sammensat 3 retters menu samt tilhørende rosevin, vi kom af med 1200 svenske kroner. Maden var rigtig lækker, specielt vores hovedret som bestod af rensdyr, dette kan godt anbefales.

1  Tak, Kenneth877
Anmeldt for 18. juli 2014

Et lille hyggeligt spisested i en af de mere rolige stræder i Gamla Stan. Super service og fantastisk mad. Det er nødvendigt at bestille bord, da mange blev afvist mens vi sad der. Absolut en perle - afslappet og sød betjening midt i Gamla Stan.

1  Tak, BjarneGertz
Anmeldt for 14. juli 2014

Selv om restauranten ligger centralt i "Gamla Stan" er der ikke noget der antyder at dette er en turistfælde. Maden og betjeningen er god og vinkortet pænt, men gode vine til meget rimelige priser. Stedet importerer selv en del økologiske vine, som absolut er anbefalelsesværdige. Vi fike et bord lige indenfor med fin udsigt til det hårdarbejdende køkken.

1  Tak, Johannes4300
Anmeldt for 12. maj 2014

Restauranten er beliggende i en lille hyggelig gade i Gamla Stan. Indretningen er indbydende med et stærkt IKEA præg (på den gode måde). Vi fik en venlig og effektiv betjening, og der var et godt udvalg af lokale svenske retter på menuen, som var netop det vi var ude efter. Efter et længere studie af menukortet var alle enige om, at 3 retters menuen med Laxcarpaccio, Renrostbiff og Rabarber- och björnbärskompott var værd at satse på. Vores forventninger blev indfriet, og et besøg på Kryp In kan klart anbefales.

Tak, Kim S

Rejsende, der kiggede på Restaurang Kryp In, kiggede også på

Har du været i Restaurang Kryp In? Fortæl om dine oplevelser!