“Klassiske”

nr. 3 af 3.514 Restauranter i Stockholm
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Norrmalm
Anmeldt 5. oktober 2018 fra mobile enheder

Klassiske svenske retter, serveret af venligt personale.
Prøv husets snaps der passer perfekt til maden

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, cp2000f

Anmeldt 3. december 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg var her og spise nytårsaften. Vi fik noget rigtig lækker mad og super god vin. Betjeningen var god og sød og der var ikke noget at klage over. Vi var fuldt tilfredse. Tak for en god aften. Kan anbefales.

Dato for besøg: december 2017
Tak, HrKarlFrederiksen
Anmeldt 26. januar 2016 fra mobile enheder

Dette er ikke et billigt sted men det er til gengæld virkelig fantastisk
Omgivelser, personale og ikke mindst mad og vin er udsøgte.
Havde en fantastisk aften hvor vi igennem en tasting menu med vinpakke
Kan absolut anbefales
Thomas

Dato for besøg: marts 2015
Tak, henriksen2
Anmeldt 22. december 2014

Dette er det absolut den bedste oplevelse vi har haft madmaessigt i Stockholm. Der er storslaet flot at sidde i denne sal med meget hojt til loftet, fantastisk flot. Betjeningen er yderst proffesionel og opvartende og alligevel pa en behagelig made uden at det er for meget. Vi fik hele menuen med vine til og det var en vidunderlig oplevelse bade mht. mad og vine. Alt smagte fantastisk. Vil klart anbefale dette til dem som har sparet godt sammen, da det er i den meget dyre ende, men alle pengene vaerd.

Dato for besøg: august 2014
    • Stemning
Tak, HenrikZM
Anmeldt 1. august 2014

Jeg har sammen med min kæreste været et par gange i Stockholm og har besøgt mange dejlige restauranter. Var sidste år på en lille miniferie i Stockholm og vi havde store forventninger til dette sted. Alle forventninger blev indfriet og mere til. Alene denne spisesal med udsmykninger i loftet er en oplevelse i sig selv. Men alt her var sublimt. Maden var udsøgt og også vinmenuen dertil. Betjeningen var ekstremt professionel. Dette sted skal opleves.

Dato for besøg: december 2013
    • Stemning
Tak, Jesper E

Rejsende, der kiggede på Operakallaren, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Har du været i Operakallaren? Fortæl om dine oplevelser!