“Frokost på den behårede gris.”
Anmeldelse af The Hairy Pig Deli

The Hairy Pig Deli
nr. 38 af 3.498 Restauranter i Stockholm
Køkkener: Spisested, Delikatesseforretning, Spansk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt 26. maj 2018 fra mobile enheder

Vi en flok på 6 venner, skulle spise frokost i Gammel Stan, og faldt over navnet på Den behårede gris. Super oplevelse - vi fik svensk landskinke, og italienske pølser med grønt - surt - tapenade - lunt lækkert - brød.

Lækre kvalitetsråvarer en fornøjelse.

Super betjening, en fornøjelse.

Mange gode øl.

Kommer helt sikkert igen.

2  Tak, DortheP103

Anmeldt 14. februar 2018 fra mobile enheder

Super lækker mad - fik hotdog med hjemmelavet grillpølse og to slags tapas til. Kan virkelig anbefales.

Tak, Passenger755550
Anmeldt 9. januar 2018

Fantastisk sjovt og lækker mad vi var heldige og fik et bord uden reservation og i den første halve time vi sad der skiftede 5 borde ud af 20 pladser i alt og flere kom til i de timer vi sad og hyggede os, vi valgte husets hjemmelavede hotdogs og 2 tapas alt er hjemmerøget og øllet fra en lokal brygger i byen hvis du ikke er glad for meget små rum så lad være med at benytte toilettet i kælderen, håndvask efterfølgende oppe i baren - det var bare vildt sjovt og helt nede på jorden

1  Tak, Lisbeth K
Anmeldt 6. januar 2018 fra mobile enheder

2 voksne og 2 børn til en snack. Perfekt i hyggelige rammer og sød og behagelig betjening. Det kan varmt anbefales.

Tak, Morten B
Anmeldt 5. september 2017 fra mobile enheder

Besøgte stedet for anden gang. Stadig fantastisk hyggeligt med god og rigelig mad - og super betjening.

Tak, Kalloej

Rejsende, der kiggede på The Hairy Pig Deli, kiggede også på

Har du været i The Hairy Pig Deli? Fortæl om dine oplevelser!