“Et must i Gamla Stan bestil bord i forvejen”
Anmeldelse af The Hairy Pig Deli

The Hairy Pig Deli
nr. 38 af 3.514 Restauranter i Stockholm
Køkkener: Spisested, Delikatesseforretning, Spansk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt 9. januar 2018

Fantastisk sjovt og lækker mad vi var heldige og fik et bord uden reservation og i den første halve time vi sad der skiftede 5 borde ud af 20 pladser i alt og flere kom til i de timer vi sad og hyggede os, vi valgte husets hjemmelavede hotdogs og 2 tapas alt er hjemmerøget og øllet fra en lokal brygger i byen hvis du ikke er glad for meget små rum så lad være med at benytte toilettet i kælderen, håndvask efterfølgende oppe i baren - det var bare vildt sjovt og helt nede på jorden

Dato for besøg: januar 2018
1  Tak, Lisbeth K

Anmeldt 6. januar 2018 fra mobile enheder

2 voksne og 2 børn til en snack. Perfekt i hyggelige rammer og sød og behagelig betjening. Det kan varmt anbefales.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Morten B
Anmeldt 5. september 2017 fra mobile enheder

Besøgte stedet for anden gang. Stadig fantastisk hyggeligt med god og rigelig mad - og super betjening.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Kalloej
Anmeldt 22. januar 2017 fra mobile enheder

Vi fandt dette sted ved hjælp af TripAdvisor, super hyggeligt Lille sted. Uformel, personlig og dygtig betjeningen. Rigtig lækker mad til fornuftige priser!!

Dato for besøg: januar 2017
Tak, KKvistgaard
Anmeldt 7. august 2016

Sikke et sjovt sted. Lille intim restaurant med masser af atmosfære og lækker mad. Super betjening. Vi fik tapas og god øl. Absolut et besøg værd

Dato for besøg: juli 2016
Tak, SusanneV406

Rejsende, der kiggede på The Hairy Pig Deli, kiggede også på

Har du været i The Hairy Pig Deli? Fortæl om dine oplevelser!