“Lækker aftensmad”

Køkkener: Svensk, Britisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt 9. maj 2017 fra mobile enheder

Fik deres lammeskank med mac n cheese til hovedret. Til forret fik vi popcorn med revet trøffel og parmesanost. Hyggeligt sted, musikken måske en anelse for høj.

Tak, Rasmus K

Anmeldt 31. januar 2017 fra mobile enheder

Vi var en stor flok fra arbejdet og spiste til aften, vi havde forudbestilt vores menu.
Fine lokaler og god stemning, lidt høj musik men da vi spurgte, blev der skruet ned, så vi kunne høre hinanden...fint
Vi fik en 4 retters menu og den var ok, ret små serveringer og de manglede lidt krydderi men var ellers fine.
Superfint stegt stykke torsk, desværre med foie gras, men det er jo en smagssag.
God vin med mange at vælge mellem, i alle prislejer.

Tak, Line A
Anmeldt 29. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på restauranten en lørdag. Der var rigtig god stemning i restauranten, og DJ'en spillede passende musik.
Vi valgte en trøffelburger, men til vores smag var der for lidt trøffel. Der var nok i virkeligheden mere duft end smag. Måske var det, fordi der var temmelig meget løgkompot/karameliserede løg, som overdøvede smagen en smule.

Tak, FoodloverN81
Anmeldt 3. oktober 2016

Meget hyggeligt sted med skøn mad og fin betjening. Vi fik en tasting menu samt vine dertil. Alle retter var virkelig lækre og godt sammensat. Specielt deres kammuslinger var et kæmpe hit! Dejlig Motown musik i baggrunden. Efterfølgende fik vi en drink på Den tilhørende bar. Kan kun anbefales.

Tak, Cecilie K
Anmeldt 12. juni 2016 fra mobile enheder

Søndags frunch blev til frokost da stedets internetside ikke var opdateret. Efter den lille skuffelse var maden nu rigtig lækker og veltilberedt. Venlig og opmærksom servering. Lækkert ølkort. Lidt pricy, men absolut et besøg værd. Deres lingonmacaroons med andelevermousse var to die for

Tak, Marianne J

Rejsende, der kiggede på The Flying Elk, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Stockholm, Stockholm

Har du været i The Flying Elk? Fortæl om dine oplevelser!