“Lækker mad”
Anmeldelse af Ristorante Da Peppe Due

Ristorante Da Peppe Due
Reservér med
Ristorante Da Peppe Due er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 122 af 3.396 Restauranter i Stockholm
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Norrmalm
Anmeldt for 1. januar 2018 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad, min kæreste og jeg fik spagetti med oksekød og tomatflødesovs.
Super lækkert og rigtig god betjening

Tak, Kristian V

Anmeldt for 7. september 2017

Dejlig uformel restaurant med et meget sødt og opmærksomt personale og fantastisk mad. Eneste "kurre på tråden" var, at ved lukketid gik alting lidt for stærkt. F.eks. blev vi spurgt om vi ville have kaffe, inden vi var færdige med at spise, med den begrundelse, at det tager 20 min. at rengøre maskinen og det er ved at være lukketid. Vi havde lige, adspurgt fra tjeneren, købt endnu 1 flaske vin, som vi måtte skynde og at drikke. Hvis vi var blevet gjort opmærksom på, at vi kun havde en bestemt tid til at nyde vinen og/eller bestille kaffe, havde vi haft et valg. Men igen, fantastisk mad og betjening.

Tak, Maria-Charlotte B
Anmeldt for 8. august 2016 fra mobile enheder

Gik efter pizza i området ved hotel, trip adviser havde ok anmeldelser og kunne lige nå at bestille et bord her. Tjenere lidt overraskede over online bestilling, men fandt os et bord. Ikke lang vente tid på at bestille, og passende tid til at pizzaer blev serveret.Vi fik en pizza med spinat og parmaskinke, en med salami, lækker tynd bund, fantastisk tomatsauce, velsmagende pizzaer vi nød hver bid.

Tak, Jette D
Anmeldt for 1. august 2015 fra mobile enheder

Rigtig god oplevelse. Velbesøgt sted. Fik fire forskellige pizzaer. Alle lækre og med sprøde, tynde bunde og tilpas fyld på. Kan anbefales. Rimelige priser. Har også pizza ud af huset.

Tak, Mette R
Anmeldt for 16. maj 2015 fra mobile enheder

Kan bestemt anbefales. Kom indenfor og mærk den dejlige stemning.
Maden var veltillavet og betjeningen fin. Bedste måltid på vores ferie

Tak, poelsewoman

Rejsende, der kiggede på Ristorante Da Peppe Due, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Har du været i Ristorante Da Peppe Due? Fortæl om dine oplevelser!