“Lækkert og traditionelt”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Lille, hyggeligt sted i Gamla Stan. De serverer lækker og traditionel svensk mad, især deres köttbullar kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, majw2016

Anmeldt 19. maj 2016 fra mobile enheder

Lille hyggelig restaurant / bistro som servere traditionelle svenske retter.
Stemningen god og venlig betjening.
Portionerne er pænt store. Forretter kan med fordel deles.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, kammas2016
Anmeldt 24. juli 2015 fra mobile enheder

Vi blev modtaget af 2 glade og venlige damer. Vi bestilde maden og ganske kort tid efter fik vi vores mad serveret ☺
Vi besluttede at bestille desert og fik en rigtig god, økologisk, hjemme lavet sorbet.
Kan helt klart anbefales at spise der.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, H1286RBpeterb
Anmeldt 22. juli 2015 fra mobile enheder

Vi ville spise på Stockholms gästebud da vi havde læst godt om stedet.
Vi blev bestemt ikke skuffede og var heldige at få et bord, da her var mange mennesker.
Vi ville have klassisk svensk mad og det fik vi. Stor portion og velsmagende. Venlig betjening og hyggelig omgivelser.

Dato for besøg: juli 2015
1  Tak, pitman36
Anmeldt 15. juli 2014 fra mobile enheder

Var der for at fejre perlebryllup.Mad og betjening i absolut top på dette meget hyggelige sted i Gamla Stan.

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
Tak, Kalloej

Rejsende, der kiggede på Stockholms Gastabud, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Har du været i Stockholms Gastabud? Fortæl om dine oplevelser!